b_300_300_16777215_00_images_966_hamzisti-610-print-1-1.jpg

همزیستی نیوز - در این شماره هفته نامه همزیستی که تیتر یک آن به پاسخ رهبر معظم انقلاب به نامه مولوی عبدالحمید روحانی بلند پایه اهل سنت و امام جمعه زاهدان اختصاص دارد این مطالب را می خوانیم:

  • رهبر انقلاب: نابرابری بین ایرانیان روا نیست

در این مطلب از قول رهبر معظم انقلاب آمده است: همه ارکان جمهوری اسلامی موظفند بر اساس معارف دینی و قانون اساسی هیچ‌گونه تبعیض و نابرابری بین ایرانیان از هر قوم و نژاد و مذهبی روا ندارند. ما هم به جد معتقدیم همه باید با هم در کنار هم و در صنوف فشرده و واحدی به سربلندی و عزت ایران اسلامی بیندیشند و در راه آن تلاش کنند، و اجازه ندهند دشمنان این مرز و بوم و خناسان وابسته به این و آن در این صف واحد تفرقه افکنده و کارشکنی کنند.»

  • عید خونین هرمزگان

این مطلب که در ستون یادداشت این نشریه به قلم مدیرمسئول آن نوشته شده است به سانحه دلخراش اتوبوس حامل دانش آموزان دختر استان هرمزگان پرداخته و در بخشی از آن آمده است: استان هرمزگان در عید قربان امسال در غم از دست دادن  جمعی از پاک ترین انسان های روی زمین خون گریست، دخترانی معصوم در بامداد روزی که همه خود را برای مراسم عید قربان آماده می کردند در بیابانی برهوت دور از خانه و کاشانه غریبانه قربانی جهالت و سهل انگاری هایی شدند که گویا قرار نیست به این زودی ها دست از سر مردم این دیار بردارد.

  • جلو انتقال دانشکده پزشکی از قشم را بگیرید

در بخشی از این مطلب آمده است: مردم و مسئولین شهرستان قشم در طومارهایی جداگانه خطاب به مسئولین کشور، خواستار جلوگیری از انتقال دانشکده پزشکی قشم به بندرعباس شدند.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج‌فارس از قشم، در بخشی از یکی از این طومارها که به امضای جمعی از مردم قشم رسیده آمده است:

این واحد که اینک ده سال متوالی از جذب و تربیت دانشجو توسط آن می‌گذرد در حال حاضر دارای 237 نفر دانشجو ( 132 دختر و 105 نفر پسر ) بوده که متأسفانه  در حال واگذاری و انتقال به بندرعباس است.

خبرها و مطالب متنوع دیگر از استان گلستان و قشم نیز در این شماره از هفته نامه همزیستی به چاپ رسیده است. شماره 610این نشریه در چهار صفحه به تاریخ 19شهریور 96 با مدیرمسئولی تاج محمد کاظمی منتشر شده است. 

             

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

پیشخوان

آخرین اخبار