b_300_300_16777215_00_images_9511_porashraf-20011.jpg

همزیستی نیوز - مدیر آموزش وپرورش قشم گفت: طی بارش باران در جزیره قشم و به منظور بررسی خسارت های احتمالی،تمامی مدارس حاشیه ای مورد بازدید قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی آموزش وپرورش قشم، بهرام پوراشرف با اذعان اینکه مدارس شهرستان قشم به علت دارا بودن برخی شرایط جوی و رطوبت بالای آن نسبت به سایر شهرستان ها، بیشتر در معرض تخریب و فرسودگی قرار دارند، اضافه کرد: طی نزول رحمت الهی در طی دو روز گذشته در این جزیره و به منظور بررسی خسارت های احتمالی،تمامی مدارس حاشیه ای و روستایی مورد بازدید قرار گرفت.

وی افزود: در قشم بیش از 13 مدرسه تخریبی وجود دارد که جایگزین شدن مدارس جدید و استاندارد، از نیاز های اساسی و ضروری این مناطق است.

پوراشرف به به سازی و مقاوم سازی برخی مدارس نیز اشاره کرد و اظهار داشت: با کمک و همیاری منطقه آزاد قشم، برخی مدارس جزیره بهسازی و مقاوم سازی شده است و کلاس های کانکسی جای خود را به کلاس های مقاوم و استاندارد داده اند.

مدیر آموزش وپرورش قشم خاطر نشان کرد: چهار مدرسه در هلر، درگهان و گیاهدان و یک مدرسه در شهرک سیستان قشم در مراحل ساخت قرار دارند که جمعیتی بالغ بر یک هزار و 100 دانش آموز را پوشش خواهند داد.

این مسئول به ساخت مدرسه 70 کلاسه نیز اشاره کرد و افزود: مدرسه 70کلاسه که از طرف سازمان منطقه آزاد قول ساخت آن داده شده است در مراحل ابتدایی قرار دارد و امیدواریم در آینده ای نزدیک شاهد اجرای این پروژه نیز باشیم.

 

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

پیشخوان

آخرین اخبار