b_300_300_16777215_00_images_955_nasri.1.jpg

همزیستی نیوز - «علیرضا نصری» با حکم استاندار هرمزگان به عنوان سرپرست فرمانداری قشم منصوب و از خدمات عزت کمال زاده فرماندار پیشین این شهرستان که به مقام بازنشستگی نایل آمد، تقدیر شد.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار هرمزگان روز شنبه در آئین معارفه سرپرست فرمانداری قشم، گفت: فرماندار پیشین شهرستان جزو چهار فرماندار زن دولت تدبیر و امید و از موفق ترین و توانمندترین فرمانداران هرمزگان و کشور بود و امیدواریم موفقیت های وی در دور جدید مدیریت شهرستان نیز تکرار شود.
بهروز اکرمی اضافه کرد: کمال زاده تعامل، همکاری و هماهنگی خوبی با دیگر دستگاه های اجرایی شهرستان همچون سازمان منطقه آزاد قشم داشت و این رویه باید ادامه یابد.
وی با بیان اینکه حاکمیت یعنی همه اجزای نظام با محوریت رهبر معظم انقلاب کارها را پیش ببرند، افزود: وظیفه حاکمیت فراهم کردن شرایط زیست شرافتمندانه برای تمام هموطنان است و در شهرستان قشم باید این رویکرد برای تمام ساکنان چهار جزیره قشم، هرمز، هنگام و لارک به صورت متناسب و متوازن محقق شود.
اکرمی تاکید کرد: حاکمیت باید از امانت مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی بر اساس رویکردهای علمی صیانت کند و در این خطه از کشورمان حل مشکل تامین آب آشامیدنی مهمترین اولویت است.
معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار هرمزگان با اشاره به سابقه طولانی مشکل آب آشامیدنی جزیره قشم، گفت: حل نشدن این مشکل در طول سالیان گذشته حاصل نشناختن نقاط ضعف و ظرفیت هایی منطقه است.
اکرمی با بیان اینکه دستگاه های اجرایی همچون سازمان منطقه آزاد قشم برای حل این مشکل گام های خوبی برداشته است، اظهار امیدواری کرد که مشکل یاد شده هرچه سریعتر حل شود.
وی تاکید کرد: اگر در اولویت بندی مشکلات، تشخیص درستی نداشته باشیم بیت المال به هدر می رود و این موضوع در نظامی که همه چیز از آن مردم و برای مردم است، قابل پذیرش نیست.
اکرمی گفت: همانگونه که امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب بر نقش مردم در توسعه همه جانبه ایران تاکید داشتند، باید پیشرفت و آبادانی کشور با حضور مردم و برای مردم باشد.
وی با بیان اینکه در دولت یازدهم تورم از 40 به زیر 10 درصد کاهش یافت که این دستاورد ارزشمندی برای نظام به شمار می رود، اظهار کرد: باید این مهم در جامعه تبیین و مردم نسبت به نظام دلگرم شوند.
معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار هرمزگان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب از آسیب های اجتماعی نگران هستند، گفت: معظم له برای حل شدن معضلات اجتماعی همچون اعتیاد، مفاسد اخلاقی، حاشیه نشینی و گرانی با سران سه قوه نشست های متعددی برگزار کرده اند و تاکیدات فراوانی برای حل این مشکلات داشته اند.
اکرمی با اشاره به اینکه کشورمان در منطقه ای پرآشوب قرار گرفته است و در خارج از مرزها شاهد جنگ های بسیاری هستیم، گفت: با این وجود ایران اسلامی جزیره امنیت و ثبات شناخته می شود و بی انصافی است که در اینچنین شرایطی علیه دولت صحبت شود.
وی با بیان اینکه این روزها شاهد افزایش انتقادهای غیرمنصفانه از عملکرد دولت تدبیر و امید هستم، افزود: رئیس جمهوری دولت یازدهم در مواردی همچون فیش های غیرمتعارف بسیار قاطع و مسئولانه عمل کرد و خط قرمز برای کسی تعیین نکرد.
اکرمی اضافه کرد: همچنین در هیات دولت لایحه ای برای مبارزه با این پدیده تدوین و به مجلس شورای اسلامی تقدیم شده است تا با جدیت بیشتری این موضوع دنبال شود.
فرماندار سابق قشم نیز در این آئین گفت: در دولت یازدهم ارزش ها بر اساس توانمندی افراد سنجیده می شود و به عنوان یکی از چهار فرماندار زن دولت یازدهم تمام تلاش خود را به کار بردم تا رضایت مردم جلب شود.
عزت کمال زاده با بیان اینکه در دوره مدیریت وی ارتباط خوبی بین مسئولان فرمانداری و سازمان منطقه آزاد قشم شکل گرفت، اظهار امیدواری کرد که با رفع مشکلات قانونی، قشم با یک مدیریت واحد اداره شود.
حجت الاسلام سعید آزادی امام جمعه موقت شهرستان قشم نیز در این آئین اظهار کرد: فرماندار سابق قشم نقش مهمی در شکل گیری و تقویت وحدت و همدلی مردم این جزیره ایفا و برای توسعه متوازن قشم بر اساس اولویت ها تلاش کرد.
شیخ عبدالرحیم خطیبی امام جمعه اهل سنت شهر قشم نیز در این آئین با مثبت ارزیابی کردن کارنامه کمال زاده، گفت: وی در مدت 2 سال و 2 ماه و 22 روزی که مسئولیت فرمانداری قشم را بر عهده داشت، ظرفیت های یک بانوی مسلمان را به نمایش گذاشت و از حقوق مردم با تمان وجود دفاع و حمایت کرد.
به گزارش ایرنا، علیرضا نصری سرپرست جدید فرمانداری قشم پیش از این فرماندار شهرستان بندرخمیر استان هرمزگان بود.
عزت کمال زاده نخستین فرماندار زن هرمزگان و یکی از چهار فرماندار زن دولت تدبیر و امید بود که به درجه بازنشستگی نائل شد.
در خاتمه آئین معارفه سرپرست فرمانداری قشم، با حکم استاندار هرمزگان «مصطفی غلامپور» به عنوان معاون امور سیاسی و اجتماعی فرمانداری قشم و «مصطفی برزگر» که پیش از این مسئولیت این سمت را برعهده داشت به عنوان معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری منصوب و از خدمات رضا جاویدیان در این سمت تقدیر شد.
جزیره قشم با یکهزار و 500 کیلومتر مربع مساحت و حدود 117 هزار نفر جمعیت در فاصله 20 کیلومتری بندرعباس مرکز هرمزگان واقع شده است.

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

پیشخوان

آخرین اخبار