b_300_300_16777215_00_images_958_namayesh.jpg

همزیستی نیوز - یست‌ودومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها امروز (پنج‌شنبه)، ۲۰ آبان ماه در هفتمین روز از این گردهمایی رسانه‌ای روز پرکاری را پشت سر گذاشت؛ از مناظره‌هایی که به درگیری و تشنج منجر گردید تا حضور رامبد جوان در نمایشگاه که با استقبال زیاد بازدیدکنندگان مواجه شد.

رامبد جوان که در تالار گفت‌وگو برای بازیدکنندگان و اهالی رسانه سخنرانی کرد، درباره برنامه‌ریزی‌ خود برای سری جدید برنامه خندوانه سخن گفت. این کارگردان مطرح کرد، متأسفانه «جناب‌خان» در سری چهارم خنداونه حضور نخواهد داشت.

به گزارش ایسنا، امروز مراسم رونمایی از آخرین اثر زنده‌یاد پروفسور معتمدنژاد در نمایشگاه مطبوعات برگزار شد. در این مراسم که با حضور حسین انتظامی، معاون امور مطبوعاتی، حسام‌الدین آشنا، مشاور رسانه‌ای رییس‌جمهور، دکتر مهدی محسنیان راد، دکتر هادی خانکی و جمع دیگری از اساتید ارتباطات برگزار شد، از جلد دوم کتاب حقوق مطبوعات رونمایی شد.

***رونمایی از آخرین اثر زنده‌یاد پروفسور معتمدنژاد
حسام‌الدین آشنا در این مراسم اظهار کرد: باید مشکلات صنف را به خود اهالی مطبوعات بسپاریم.

او همچنین مطرح کرد: اگر به این رسیدید که جامعه مطبوعات کشور به حدی از بلوغ رسیده است که می‌تواند به تخلفات خودش رسیدگی کند، بدون این که کار قوه قضاییه را افزایش دهد، بگذارید این اتفاق بیفتد.

هادی خانکی نیز در آیین رونمایی از کتاب دکتر معتمدنژاد یادآور شد که دکتر معتمدنژاد از حوزه حقوق وارد حرفه روزنامه‌نگاری و مطبوعات شد.

***رامبد جوان در محاصره بازدیدکنندگان
رامبد جوان در هفتمین روز از نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در نمایشگاه مطبوعات حاضر شد.

حضور این هنرمند در ساعات پایانی نمایشگاه با استقبال گسترده‌ای از بازدیدکنندگان روبرو شد و این استقبال و گرفتن عکس‌های سلفی موجب شد تا او نتواند از غرفه‌ها بازدید کند.

*** رییس سازمان صداوسیما در نمایشگاه مطبوعات
رییس سازمان صداوسیما نیز امروز با حضور در نمایشگاه مطبوعات از غرفه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) بازدید کرد.


***تجمع برای خانه‌های مسکن مهر
امروز حدود ۲۰۰ تن از متقاضیان فازهای مختلف مسکن مهر پردیس در نمایشگاه تجمع کردند که اعتراض‌هایی نسبت به تاخیر در واگذاری، افزایش سهم آورده و افزایش وام داشتند.

***جنجال‌سازی یک فعال سیاسی در نمایشگاه
نشست خبری محمدرضا خاتمی در محل یکی از خبرگزاری‌ها حاشیه‌ساز شد. پس از حاشیه‌هایی که در این نشست به وجود آمد، نیروهای حراست این فعال سیاسی را به بیرون از نمایشگاه هدایت کردند.

این فعال سیاسی با تاکید بر این که ممنوع‌التصویری محمد خاتمی خلاف قانون اساسی است، اظهار کرده بود اگر فکری را ممنوع کنید یعنی از او می‌ترسید.

***باز هم تشنج و درگیری
هفتمین روز از نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها امروز میزبان مناظره‌ای با موضوع برجام و دستاوردهای آن در محل یکی از خبرگزاری‌ها برگزار شد. این مناظره با حضور علوی از خبرگزاری بسیج و همچنین نماینده‌ای از پایگاه امید هسته‌ای ایرانیان برگزار شد. هر دوی این نمایندگان که مخالف با برجام سخن می‌گفتند، با اعتراضاتی از سوی بازدیدکنندگان روبرو شدند و برای دقایقی فضا در نمایشگاه مطبوعات متشنج شد.

***اوج نشست‌ها و کارگاه‌های آموزشی در هفتمین روز نمایشگاه
نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در این گردهمایی رسانه‌ای شاهد نشست‌ها و کارگاه‌های آموزشی بود که در هفتمین روز از نمایشگاه به اوج خود رسید.

*** چه مقاماتی در مراسم اختتامیه حضور دارند؟
نمایشگاه مطبوعات امروز ۲۰ آبان ماه و همچنین فردا ۲۱ آبان ماه تا ساعت ۲۱ تمدید شد. نمایشگاه مطبوعات روز آخر نیز ساعت ۲۱ خاتمه می‌یابد.

مراسم اختتامیه بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها که ساعت ۱۸ برگزار خواهد شد، با حضور نهاوندیان، رییس دفتر رییس‌جمهور، صالحی امیری، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین غلامعلی حدادعادل همراه خواهد بود.

***پرده‌خوانی تاریخ مطبوعات در نمایشگاه
امروز پرده‌خوانی تاریخ مطبوعات در نمایشگاه مطبوعات برگزار شد. یکی از جذابیت‌های نمایشگاه مطبوعات مربوط به پرده‌خوانی تاریخ مطبوعات بود.

از دیگر جذابیت‌های هفتمین روز نمایشگاه مطبوعات، هنرنمایی حامیان طبیعت سبز در نمایشگاه مطبوعات بود که بازدیدکنندگان را تحت تأثیر قرار می‌داد.

ویژه‌نامه هفتمین روز نمایشگاه مطبوعات توسط روزنامه ایران با سرآغازی به قلم فریدون صدیقی با عنوان قرار در قلمستان منتشر شد.

***سهم چهار قاره از بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات
رسانه‌های آسیا و اروپا به ترتیب بیشترین سهم را از نمایشگاه مطبوعات امسال داشتند.

بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری میزبان ۲۰ رسانه خارجی از آسیا، اروپا، آفریقا و آمریکا بود. نمایندگان ۱۲ رسانه کشورهای آسیایی بیشترین تعداد مهمانان بودند و کشورهای اروپایی نیز با شش نماینده در نمایشگاه امسال حضور داشتند. آفریقا و آمریکا نیز هر کدام یک نماینده در نمایشگاه امسال داشتند.

بررسی تجربه‌های رسانه‌های نقاط مختلف دنیا از جمله اهداف برگزاری نشست‌های تخصصی نمایندگان رسانه‌های کشورهای دیگر در نمایشگاه مطبوعات بود.

***اجرای استندآپ کمدی در نمایشگاه
استندآپ کمدی امیر کربلایی‌زاده در نمایشگاه مطبوعات و شعرخوانی آثار شاعران معاصر با اجرای بهروز رضوی در غرفه سینما از دیگر حاشیه های هفتمین روز از نمایشگاه مطبوعات بود.

***اعلام جلسه نهایی انتخاب غرفه‌های برتر
جلسه نهایی انتخاب غرفه‌های برتر بیست‌ودومین نمایشگاه مطبوعات، فردا ظهر با حضور نمایندگان شورای هماهنگی تشکل های صنفی مدیریتی برگزار می‌شود.

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

پیشخوان

آخرین اخبار