b_300_300_16777215_00_images_0104_Screenshot-23.png

همزیستی نیوز - شماره تیرماه 1401 مجله کسب و کار پل با مطالب متنوع علمی، اقتصادی و مدیریتی منتشر شد.

در بخشی از ستون یادداشت سردبیر این شماره از مجله تحت عنوان هر استراتژی تحول دیجیتال باید با «چرا» شروع شود، می خوانیم: بسیاری از شرکت ها فکر می کنند سرمایه گذاری زیاد بر ابزارهای جدید فناوری برای دستیابی به تحول دیجیتال کافی است و این همان جایی است که اکثر سازمان ها اشتباه می کنند. هر استراتژی تحول دیجیتال باید با یک سئوال مهم شروع شود که «چرا؟» است.

مهلا اعتمادی در ادامه یادداشت خود می نویسد: تجزیه و تحلیل آنچه که تحول دیجیتال می تواند برای شرکت شما انجام دهد و تعیین اینکه چرا به آن نیازمند است، اولین و مهم ترین گامی است که باید قبل از هر موضوعی برداشته شود.

مطلب اول این شماره مجله نیز به مقاله  دکتر رضا مبصری عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی گرگان تحت عنوان «دلیل تاب آوری اقتصاد ایران» اختصاص یافته است.  

در بخشی از این مقاله می خوانیم: در دهه 40-50 میلادی در غرب به این نتیجه رسیدند افرادی که به شکل عمیق در مسایل فنی و فناوری، علم زیادی دارند و آن را تبدیل به کسب و کار می کنند، خیلی اوقات شکست می خورند و بنگاه دچار ورشکستگی می شود. دلیل این موضوع این است که به علوم مرتبط با مدیریت مجهز نیستند. بنابراین در دنیای امروز با دوره هایی تحت عنوان MBA و DBA به مهندسین، پزشکان و کلا فارغ التحصیلان پیشنهاد می شود تا خود را به علم مدیریت مجز کنند.

«رونق دوباره صنعت پاک در گلستان»، «رشد و جهانی شدن استارت آپ های ژاپنی»، «داستان تخصص و اثر مدیچی»،« 8 درس بازاریابی دیجیتال که می توانیم از تسلا بیاموزیم» و«طراحی لوگو شورولت» از مهم ترین مطالب این شماره مجله است که نسخه الکترونیکی آن در راستای نشر آگاهی به صورت رایگان توسط مجموعه پل تهیه و منتشر شده است.

علاقه مندان برای تهیه این مجله می توانند با شماره های 01732321829 و 09115404036 تماس حاصل نمایند.

 

 

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

پیشخوان

آخرین اخبار