b_300_300_16777215_00_images_957_border.jpg

همزیستی نیوز - احداث ۲ طرح عمرانی مشترک مرزبانی با راه‌آهن استان گلستان در مرز ایران و ترکمنستان با حضور فرمانده مرزبانی ناجا آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گنبدکاووس، سرهنگ علی احمدزاده فرمانده هنگ مرزی اترک شهرستان گنبدکاووس ظهر روز شنبه در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی طرح‌های عمرانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ساخت 2 طرح عمرانی مشترک با حضور سردار قاسم رضایی فرمانده مرزبانی ناجا امروز در نقطه صفر مرزی ایران و ترکمنستان آغاز شد.

وی افزود: در این مراسم ساخت ساختمان پست و کنترل و مراقبت ریلی با زیربنای 200 مترمربع با هدف مراقبت از مرز ریلی و کنترل این مرز و کالاهای ورود و خروج شده و در آینده برای مسافران آغاز شد.

فرمانده هنگ مرزی اترک شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: کلنگ ساخت برجک مکانیزه مرزی نیز با ارتفاع 15 متر امروز با هدف کنترل و مراقبت مرز و پایش تصویری منطقه به زمین زده شد.

احمدزاده اظهار کرد: این 2 طرح با 380 میلیون تومان از اعتبارات ملی راه آهن جمهوری اسلامی ایران احداث می‌شود.

وی گفت: این دو طرح مشترک مرزبانی و راه آهن جمهوری اسلامی ایران در نقطه صفر مرزی ایران و ترکمنستان اجرا می‌شود و هر دو طرح تا دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش تسنیم، فرمانده مرزبانی ناجا پس از این در نشست صمیمی با سران طوایف، ریش سفیدان، معتمدان و متنفذان مرزی استان گلستان شرکت می‌کند.

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

پیشخوان

آخرین اخبار