b_300_300_16777215_00_images_956_kabedi.jpg

همزیستی نیوز - مسئول برگزاری مسابقات کبدی بانوان کشور گفت: مسابقات لیگ برتر کبدی بانوان کشور در گرگان مرکز استان گلستان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، زهرا رحیمی‌نژاد صبح جمعه در حاشیه آغاز مسابقات لیگ برتر کبدی بانوان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مسابقات لیگ برتر کبدی بانوان کشور با شرکت 8 تیم در گروه یک در استان گلستان برگزار می‌شود.

وی افزود: مسابقات لیگ برتر کبدی بانوان با شرکت 8 تیم در دو گروه به مدت 2 روز در گرگان برگزار می‌شود.

مسئول برگزاری مسابقات کبدی بانوان کشور تاکید کرد: 6 تیم برتر به مرحله نیمه نهایی صعود می‌کنند و با 6 تیم که از مسابقات منطقه 2 که در مازندران مشخص شده‌اند مرحله بعد را برگزار می‌کنند.

رحیمی‌نژاد تصریح کرد:در مسابقات این دوره تیم‌های قزوین، کرمانشاه،آذربایجان غربی، گلستان، رامهرمز و خوزستان در سالن تختی گرگان حضور دارند.

مسئول کمیته مسابقات کبدی بانوان کشور افزود: هنوز مکان و زمان مرحله بعدی مسابقات مشخص نشده و در نشست با نمایندگان تیم‌ها زمان و مکان مشخص می‌شود.

وی گفت: در این مسابقات از 18 بازیکن هر تیم 14 بازیکن در رده آزاد و 4 بازیکن در رده جوانان باید باشند و این رقابت‌ها به مدت 4 ماه برنامه‌ریزی شده و امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در دی ماه به پایان برسد.

مسئول کمیته مسابقات کبدی بانوان کشور درباره وضعیت تیم ملی هم گفت: این مسابقات برای انتخابی اعضای تیم ملی است و ما به دنبال تیمی قوی هستیم و از بین این تیم‌ها افراد مستعد را انتخاب می‌کنیم.

رحیمی نژاد تصریح کرد: تیم جوانان ما در بازی‌های آسیایی ارومیه مقام قهرمانی را بدست آورد و در مسابقات کره هم مقام سوم را بانوان کشورمان بدست آوردند که به انتخاب افراد مستعد به مسابقات آسیایی 2018 جاکارتا اندونزی می‌اندیشیم.

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

پیشخوان

آخرین اخبار