b_300_300_16777215_00_images_9511_khatibi.jpeg

همزیستی نیوز - امام جمعه اهل سنت قشم گفت: موفقیت های نظام جمهوری اسلامی مرهون خط امام خمینی (ره) و مقام عظما ولایت است که مردم را در مسیر اسلام و موفقیت هدایت نمودند.

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی منطقه آزاد قشم، شیخ عبدالرحیم خطیبی در دیدار فرماندار و مدیران و رئیسان ادارات و نهادهای مختلف شهرستان وی با وی در نخستین روز از دهه مبارک فجر، افزود: وحدت رمز اصلی موفقیت های نظام جمهوری اسلامی ایران بشمار می رود که از اول پیروزی انقلاب مورد تاکید حضرت امام (ره) و در ادامه مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بوده است.

وی ادامه داد: با پیروزی انقلاب اسلامی در ایران خدمات شایسته ای به مردم ارائه شده و در دوران دولت تدبیر و امید شاهد روند این خدمات در بخش های مختلف هستیم و باید این خدمات برای مردم تبیین شود.

به گفته امام جمعه اهل سنت قشم، برای مقابله با آسیب هایی که دشمنان برای نظام اسلامی پدید می آورند به وحدت و همدلی بین مردم و مسئولان نیاز داریم و باید دقت کنیم تفرقه به عنوان ترفند استکبار جهانی، ما را از اهداف بلند نظام دور خواهد کرد.

او بیان کرد: نظام منهای پشتوانه مردمی در مسیر استبداد قرار می گیرد و هرقدر مردم از نظام فاصله داشته باشند به همان اندازه به اصل آن خدشه وارد می شود و خوشبختانه طی 38 سال گذشته مردم ایران در همه عرصه ها پشتیمان و حامی اصلی انقلاب بوده و خواهند بود.  

شیخ خطیبی ادامه داد: حضور مردم در صحنه های حساس کشور نشان از مردمی بودن نظام دارد و این رمز موفقیت انقلاب است.

وی با اعلام اینکه ایران در میان کشورهای منطقه از امنیت بسیار بالا برخوردار است گفت: این امنیت جای شکر و قدردانی دارد و به خاطر این موهبت الهی نباید نسبت به کمی ها و کاستی ها حساس شویم و از شکر گذاری این نعمت غافل بمانیم.

امام جمعه اهل سنت قشم در بخشی از سخنان خود گفت: به لطف انقلاب اسلامی غیرت دینی در میان مردم کشورهای اسلامی رشد کرده و باعث نگرانی استکبار جهانی شده است.

بنا به این گزارش، علیرضا نصری فرماندار شهرستان قشم در ابتدای این دیدار از افتتاح 50 طرح خدماتی و عمرانی در این جزیره با یکهزار و 700 میلیارد ریال اعتبار به عنوان بخشی از خدمات دولت تدبیر و امید به مردم عزیز قشم نام برد.

 

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

پیشخوان

آخرین اخبار