porashraf.jpg

همزیستی نیوز - مدیر آموزش وپرورش شهرستان قشم گفت: فرهنگیان جزیره قشم در هفدهمین مسابقه پرسش مهر ریاست جمهوری توانستند هشت رتبه برتر استانی را به خود اختصاص دهند.

به گزارش روابط عمومی آموزش وپرورش این شهرستان بهرام پوراشرف، موضوع  هفدهمین پرسش مهر را اینگونه بیان کرد:" در برابر خشونت چگونه بايد ايستادگي كرد و چگونه مي توانيم جوامع منطقه و جهان را از خشونت برهانيم؟" و اظهار داشت: یک فرهنگی و سه دانش آموز جزیره قشم در رشته های شعر، عکاسی، خوشنویسی و داستان نویسی توانستند رتبه نخست مرحله استانی در مسابقه پرسش مهر را از آن خود کنند و همچنین یک فرهنگی و سه دانش آموز دیگر شهرستان قشم، رتبه های دوم و سوم را بدست آوردند.

وی افزود: زلفار صفری رتبه اول شعر، علیا نیکخواه رتبه نخست عکاسی، مینا حاتمی رتبه نخست خوشنویسی و رامین اکبری رتبه اول داستان نویسی مرحله استانی هفدهمین پرسش مهر ریاست جمهوری را از آن خود کردند.

پوراشرف ادامه داد: زهرا دریانورد رتبه دوم طراحی پوستر، سنا احمدی رتبه دوم گرافیک، فاطمه سلیمانی راد رتبه سوم وبلاگ نویسی و همچنین فاطمه راج در رشته شعر نیز جایگاه سوم استانی را از آن خود کردند.

مدیر آموزش وپرورش قشم با بیان اینکه این مسابقه در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری بر گزار می شود و آثار برگزیده مراحل شهرستانی و استانی به مسابقات کشوری راه می یابند،تصریح کرد: همه ساله در آیین آغازسال تحصیلی، رئیس جمهوری سوالي را تحت عنوان پرسش مهر مطرح می کند و دانش آموزان و فرهنگیان در قالب مسابقات فرهنگی و هنری از جمله رشته های ادبی، رسانه و فضای مجازی، هنرهای تجسمی، هنر های نمایشی و هنرهای آوایی، به ارائه آثار خود می پردازند.

این مسئول به مهترین اهداف پرسش مهر ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود: آگاهی بخشی، پرورش روحیه  مشارکت جویی و پرسشگری، تلاش در راستای آشنایی با آسیب ها و علل عقب ماندگی کشور، آشنایی با دستاوردهای انقلاب  اسلامی و ایجاد روحیه اعتماد به نفس و خود باوری را از مهمترین اهداف این مسابقه می توان برشمرد.

 

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

پیشخوان

آخرین اخبار