b_300_300_16777215_00_images_956_poor.jpg

همزیستی نیوز - مدیر آموزش و پرورش شهرستان قشم گفت: با تلاش حوزه سوادآموزی، برنامه ریشه کنی بیسوادی در قشم، ۲ درصد از برنامه پنجم توسعه پیشی گرفته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از هرمزگان، بهرام پوراشرف در نشست حوزه سوادآموزی شهرستان قشم بیان کرد: آموزش و پرورش قشم در مقوله ریشه کنی بیسوادی، توانسته است با برنامه ریزی و پیگیری مطلوب کارشناسان، 2 درصد جلوتر از برنامه پنجم توسعه حرکت می کند.

 

وی افزود: در سال 94  و در مجموع بیش از 65 درصد در دوره های سوادآموزی، تحکیم و انتقال قبول شده اند که سهم سوادآموزی 54درصد، در تحکیم 75 درصد و در دوره انتقال 71 درصد بوده است.

 

پوراشرف با بیان اینکه در سال 95 سهمیه ابلاغی اداره کل برای شهرستان قشم در سواد آموزی 150 نفر بوده است، عنوان کرد: تا پایان مرادماه سال جاری قریب به 50 نفر بیسواد در کلاس های سوادآموزی ثبت نام شده اند.

 

این مسئول تصریح کرد: طبق سهمیه ابلاغی سال 95در دوره تحکیم 60 نفر و در دوره انتقال نیز 60نفر است که این تعداد به صورت 100 درصد زیر پوشش قرار گرفته اند.

 

وی ضمن تقدیر از زحمات شبانه روزی حوزه سوادآموزی آموزش و پرورش قشم، بیان کرد: بیشترین آمار بیسوادی در درگهان و رمکان است که برای کاهش و ریشه کنی بیسوادی آنها، برنامه های مطلوب و مدونی را در طول  سال جاری دنبال می کنیم. 

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

پیشخوان

آخرین اخبار