b_300_300_16777215_00_images_955_baharvand.jpg

همزیستی نیوز - مدیر امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم با بیان اینکه از اواسط سال گذشته 300 میلیارد ریال برای توسعه و بهسازی جاده های جزیره هزینه شده است، از اختصاص 300 میلیارد ریال اعتبار جدید در این حوزه خبر داد.

محرم بهاروند روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران، افزود: اعتبارات یاد شده در سال گذشته برای روکش آسفالت یکصد کیلومتر از جاده های قشم با هدف ارتقای سطح سلامت جاده ای هزینه شده است.
وی یادآوری کرد: سال گذشته اکثر جاده های اصلی و محورهای مواصلاتی جزیره، پیش از آغاز پیک سفرهای مردم به قشم با هدف تردد آسان مسافران، آسفالت شد.
بهاروند با بیان اینکه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم بر توسعه کمی و کیفی جاده های جزیره تاکید کرده است، گفت: به زودی جاده های قشم به ویژه در مسیر غرب جزیره در مسیر روستای طبل به سمت باسعیدو نیز آسفالت می شود.
وی اظهار امیدورای کرد که با اجرایی مرحله دوم روکش آسفالت در نقاط مختلف قشم به ویژه در غرب جزیره، شاهد کاهش تصادف ها و ارتقای ایمنی سلامت مسافرت ها در این منطقه باشیم.
مدیر امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم، از انجام مناقصه طرح روکش آسفالت خبر داد و پیش بینی کرد که با مشخص شدن برنده مناقصه، عملیات اجرایی طرح یاد شده به سرعت آغاز شود.
بهاروند یادآوری کرد: امسال در جاده های حادثه خیز جزیره طرح نصب حفاظ جاده ای (گاردریل)، علائم ترافیکی و خط کشی محورهای مواصلاتی با یکصد میلیارد ریال اعتبار اجرا شده است.
جزیره قشم با افزون بر 117 هزار نفر جمعیت و حدود یکهزار و 500 کیلومتر مربع وسعت شامل 135 کیلومتر طول و عرض متوسط 14 کیلومتر، در 20 کیلومتری جنوب بندرعباس مرکز هرمزگان واقع شده است.

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

پیشخوان

آخرین اخبار