b_300_300_16777215_00_images_022_jam11.jpg

کارگاه آشنایی اعضای سازمان های غیر دولتی(NGOs) استان هرمزگان با ساختار جهانی این سازمان ها در خانه جوان بندرعباس برگزار شد.

به گزارش همزیستی نیوز یک مدرس دانشگاه پیام نور قشم که با همکاری تعدادی از سازمان های غیر دولتی در سطح استان هرمزگان این کارگاه را برگزار کرد، هدف از برگزاری این کارگاه دو روزه را آشنایی اعضای سازمان های غیر دولتی این استان با ساختار های سازمانی این نوع سازمان ها در جهان اعلام کرد.

دکتر جمیله زارع در خصوص مباحث  این کارگاه گفت: آنچه در این کارگاه بسیار مهم بود آشنایی شرکت کنندگان این کارگاه با شیوه تنظیم اساسنامه در سطح بین الملل و چگونگی گسترش محدوده جغرافیایی فعالیت سازمان های غیر دولتی و دریافت مقام مشورتی از شورای اقتصادی، اجتماعی سازمان ملل متحد(ECOSOC) بود.

وی با اشاره به اینکه در این کارگاه طراحی وب سایت های سازمان های غیر دولتی و شیوه عملکرد و اهداف آنها به شکل آنلاین مورد بررسی قرار گرفت، یادآور شد: استراتژی های سازمان های حاضر در این کارگاه نیز مورد بررسی قرارگرفت و طرح swot برای هر سازمان غیر دولتی پیاده سازی شد.

NGO  نام اختصاری Non - Governmental Organization (سازمان غیر دولتی) و  SWOT یکی از ابزارهای برنامه ‌ریزی استراتژیک است که برای ارزیابی وضعیت داخلی و خارجی یک سازمان استفاده می‌شود و از حروف اول کلمات قوت(Strength)، ضعف(Weakness)، فرصت(Opportunity)و تهدید(Threat) گرفته شده است.

گفتنی است کارگاه آشنایی اعضای سازمان های غیر دولتی(NGOs) استان هرمزگان با ساختار جهانی این سازمان ها روزهای چهارشنبه 20 و پنجشنبه 21 اردیبهشت 1402 در خانه جوان بندرعباس برگزار شد.   

 

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

پیشخوان

آخرین اخبار