b_300_300_16777215_00_images_0103_fatollahi.jpg

همزیستی نیوز - رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از هماهنگی کامل مناطق آزاد قشم و کیش در راستای استفاده از ظرفیت‌های مشترک برای پذیرایی از گردشگران جام جهانی خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم افشار فتح‌الهی در دومین کمیته اجرایی جام جهانی فوتبال قطر 2022 در جزیره قشم، گفت: همزمان با تشکیل کمیته در جزیره یک ستاد نیز در دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تشکیل شده تا موضوعات جام جهانی را در سطح ملی پیگیری کند.
فتح الهی تصریح کرد: باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم تا برند جزیره قشم به گردشگران به بهترین نحو معرفی و در یاد آنان حک شود.
وی با تاکید بر نقش‌آفرینی جدی زنان جزیره در استفاده از فرصت‌ جام جهانی، ادامه داد: فرهنگ غنی و دیرینه بانوان قشم فرصت خوبی ست تا اصالت، پویایی و کاردانی زنان ایرانی به دنیا معرفی شود.
مقام عالی سازمان منطقه آزاد قشم اظهار کرد: راه‌اندازی خیابانی در قشم با نام خیابان جام جهانی که در آن فضای متناسب فوتبالی و برگرفته از کشورهای حاضر در جام جهانی قطر ایجاد شود یکی از موضوعاتی است که در حال پیگیری است.
بنابر این گزارش، در دومین کمیته اجرایی جام جهانی فوتبال قطر 2022، روسا و مسئولین این کمیته ضمن ارائه گزارش از روند اجرایی وظایف محوله و بررسی چالش ها از طرف مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم ماموریت یافتند هرچه سریعتر نسبت به برطرف کردن خلاهای موجود اقدام کنند.
ارتقای کیفیت خدمات فرودگاهی، حمل و نقل، هتلی و بهداشتی و درمانی در کنار تاکید بر آموزش نیروهای بومی در ایجاد ارتباط موثر با گردشگران بین المللی از جمله مسائلی بود که در این کمیته بررسی شد.
راه اندازی خطوط هوایی و دریایی بین قشم و کیش به منظور همپوشانی در پذیرایی گردشگران نیز از دیگر موضوعات بررسی شده بود

 

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

پیشخوان

آخرین اخبار