b_300_300_16777215_00_images_979_sail.jpg

همزیستی - اداره کل هواشناسی هرمزگان با انتشار اخطاریه‌ای نسبت به نامساعد بودن شرایط جوی طی امروز و فردا هشدار داد.

به گزارش ایسنا، در اخطاریه شماره یک هواشناسی هرمزگان نیز آمده است: نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهند که بارش‌های هرمزگان روند تقویتی را به خود گرفته‌اند و برای امروز یکشنبه ۴ آذر و فردا دوشنبه ۵ آذر در اکثر نقاط استان بارش‌های قابل‌توجهی پیش‌بینی می‌شود.

بارش‌های مناطق غربی استان شامل پارسیان، بستک، بندرلنگه و جزایر لاوان، کیش، هندرابی، سیری و فارور از ساعات آینده آغاز می‌شود. بارش‌های مناطق مرکزی و شمالی استان شامل بندرخمیر، بندرعباس، حاجی‌آباد و جزایر قشم، هنگام، لارک و هرمز) نیز از بعدازظهر امروز آغاز می‌شود.

بارش‌های تنب‌های بزرگ و کوچک و ابوموسی نیز از بعدازظهر امروز و شب پیش رو آغاز می‌شود و به‌تدریج بارش‌های مناطق شرقی استان شامل رودان، میناب، سیریک، تا حدودی بشاگرد و جاسک از اواخر امشب و بامداد دوشنبه آغاز می‌شود.

اوج بارش‌ها از امشب و تا فردا ظهر دوشنبه خواهد بود. تندبادهای لحظه‌ای در این مدت پیش‌بینی می‌شود. طی این مدت ریزش تگرگ، وقوع صاعقه ،طغیان رودخانه‌ها و سیلابی شدن مسیل‌ها در اکثر مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

از رفتن به حریم رودخانه‌ها جدا خودداری شود  و نیز از رفتن به بلندی‌ها به دلیل وقوع صاعقه جدا خودداری شود. بارش‌ها در مناطق غربی، مرکزی و برخی نقاط شرقی و شمالی استان در این مدت می‌تواند موجب خساراتی هم شود.

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

پیشخوان

آخرین اخبار