poor.jpeg

همزیستی نیوز - مدیر آموزش وپرورش قشم از اسکان بیش از 42 هزار و383 نفر در قالب نه هزار و 215 خانواده فرهنگی در ستاد اسکان فرهنگیان این جزیره خبر داد.

به گزارش روابط عمومی منطقه آزاد قشم، بهرام پوراشرف از ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان قشم به عنوان مهمترین منطقه هرمزگان در پذیرش فرهنگیان کشور نام برد و گفت: هم اکنون بیش از 42 هزار نفر در قالب 9 هزار و 215 خانواده فرهنگی در ستاد اسکان فرهنگیان جزیره قشم پذیرش و اسکان یافته اند.

وی افزود: با توجه به فضاهای محدود قشم و آمار بالای مسافرین این جزیره نسبت به سایر نواحی استان هرمزگان، می توان بهترین عملکرد ستاد اسکان مناطق استان را به جزیره قشم اختصاص داد.

به گفته پوراشرف، میزان پذیرش فرهنگیان در این جزیره بیش از 50 درصد آمار کل فرهنگیان پذیرش شده در هرمزگان است.

وی با اشاره به بارندگی های چند روز اخیر در استان هرمزگان از جمله قشم، اضافه کرد: طی مدت بارندگی ها همه فضاهای سرپوشیده آموزش و پرورش در سطح شهرستان قشم در اختیار مسافران قرار گرفت.

جزیره قشم با 1500 کیلومتر مربع وسعت به عنوان یکی از مقاصد مهم گردشگری جنوب کشور این روزها میزبان انبوه مسافران از اقصی نقاط ایران و شماری از کشورهای خارجی است.

 

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

پیشخوان

آخرین اخبار