b_300_300_16777215_00_images_961_q.trip.jpeg

همزیستی نیوز - قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر قشم از ثبت ورود 444 هزار و 19 مسافر به این جزیره از تاریخ 25 اسفند 95 تا ششم فروردین 96 خبر داد.

 به گزارش روابط عمومی منطقه آزاد قشم، فرزین حقدل با اعلام این مطلب در جمع خبرنگاران گفت: براساس تمهیدات ستاد اجرایی خدمات سفر قشم، پیش بینی ما از ورود مسافر و گردشگر به جزیره قشم تا ششم فروردین به مراتب بیش از آمار کنونی بود.
وی بیان داشت: بارش شدید چند روز گذشته مهمترین عامل کاهش سفرها در کل کشور از جمله قشم بود اما پیش بینی می شود با عبور سامانه بارشی از استان هرمزگان، شاهد موج دوم سفرها به جزیره زیبای قشم باشیم.
به گفته حقدل، ستاد اجرایی خدمات سفر قشم تمهیدات مناسبی را برای میزبانی از مسافران نوروز 96 در نظر گرفته بود و امیدواریم در روزهای باقیمانده از تعطیلات بتوانیم خدمات شایسته ای را به هموطنانمان که جزیره قشم را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب کرده اند ارائه کنیم.
او با اعلام اینکه از 25 اسفند 95 تا ششم فروردین 96 تعداد 444 هزار و 19 مسافر وارد جزیره قشم شدند، افزود: کل خودروهای ورودی به این جزیره طی مدت یاد شده با دو درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته به 84 هزار و 555 دستگاه رسیده است.
قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر قشم بیان داشت: کل مسافرانی که طی مدت یاد شده از طریق فرودگاه بین المللی قشم وارد این جزیره شدند به 19 هزار و 336 نفر رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، 48 درصد رشد داشته است.
جزیره قشم با یک هزار و 500 کیلومترمربع وسعت در جنوب ایران و تنگه هرمز واقع شده و هر ساله چند میلیون مسافر از نقاط مختلف ایران و شماری از کشورهای خارجی را با توجه به ظرفیت های ارزشمند صنعت گردشگری همچون طولانی ترین غار نمکی جهان، دره ستاره ها، تنگه چاهکوه، جزایر ناز، خلیج دلفین ها، غارهای خوربس، دره تندیس ها، جنگل دریایی حرا، بام قشم، بادگیرها و چاه های تلا در بندر تاریخی لافت، طیف وسیعی از خاک های رنگی در هرمز، ماسه های نقره ای و طلایی در هنگام، به سوی خود جذب می کند.

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

پیشخوان

آخرین اخبار