b_300_300_16777215_00_images_jeld.jpg

شهره اکبری نویسنده و روزنامه‌نگار جوان ساکن قشم دو عنوان کتاب دیگر روانه بازار کرد.

به گزارش خبرنگار همزیستی٬ کتاب «مهربانی همین نزدیکی‌هاست» نیز مانند کتا‌ب‌های قبلی این نویسنده با سرمایه سازمان منطقه آزاد قشم به طبع رسیده است. این کتاب شامل هشت داستان کوتاه ویژه کودک و نوجوان است که به موضوع خیرخواهی و نیکوکاری از منظری نو می‌پردازد.

بنا به این گزارش کتاب «باران آفتاب» عنوان اثر دیگر شهره اکبری است که یک مجموعه داستان کوتاه شامل هشت داستان اقلیمی ویژه بزرگسال می‌باشد که اتفاقاتش در جزیره قشم رقم می‌خورند. این دو کتاب مانند آثار قبلی توسط انتشارات شاپرک سرخ تهران منتشر گردیده‌اند.

شهره اکبری عضو انجمن قلم ایران٬ با سه عنوان کتاب «پنجره‌ای به ژئوپارک جزیره قشم»٬ «تابستان با طعم اکسیژن» و «و اینچنین است قشم» به جامعه نویسندگان معرفی گردید و ضمن فعالیت مستمر در عرصه روزنامه‌نگاری و مقاله‌نویسی٬ تلاش مضاعفی نیز در داستان‌نویسی دارد.

به گفته این نویسنده به زودی سه عنوان کتاب جدید دیگر با نام‌های؛ رمان «همپای نسیم»٬ داستان بلند «غرقاب» و مجموعه روایات داستانی «چند سطری از لابلای ناگفته‌ها» که مروری بر خاطرات روزهای آغازین دفاع مقدس در خوزستان می‌باشد٬ نیز به ناشر سپرده خواهند شد.

همچنین شهره اکبری از تجدید چاپ کتاب‌های «پنجره‌ای به ژئوپارک جزیره قشم» و «و اینچنین است قشم» خبر داد و افزود: تقاضای خرید این کتاب‌ها توسط یک شرکت پخش در تهران مطرح گردید که به زودی در تیراژ ۱۰۰۰ نسخه انجام خواهد شد.

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

پیشخوان

آخرین اخبار