b_300_300_16777215_00_images_964_zib.jpg

صادق زیباکلام با بیان اینکه تندروها قصد دارند همان رفتار را که با خاتمی و مرحوم هاشمی رفسنجانی انجام دادند درباره روحانی عملی کنند، گفت: گروه‌هایی که هیچ محبوبیت و پایگاه‌های اجتماعی ندارند، مشغول حمله و هتاکی به آقای روحانی هستند و جالب این است که بعد از 29 اردیبهشت که این حملات بیشتر شده است، ما شاهد هستیم که آقای روحانی را به جایگاه آقای خاتمی و مرحوم هاشمی رفسنجانی نزدیک می‌کنند. به همین دلیل گاهی برای خودم هم این سوال پیش می‌آید که نکند یک عده در میان این گروه‌های تندرو حضور دارند که به عمد می خواهند کاری کنند که آقای روحانی محبوبیت آقای خاتمی و مرحوم هاشمی را به دست بیاورد.

زیبا کلام در پاسخ به اینکه آیا روحانی باید نسبت به این مسائل واکنش نشان دهد یا خیر، عنوان کرد: هردو حالت نقاط قوت و ضعفی دارد. به عبارت دیگر اگر آقای روحانی هیچ واکنشی نسبت به جریان‌های تندرو نشان ندهند، برای برخی طرفداران جریان تندرو این تصور ایجاد می‌شود که حتما حقیقتی گفته شده است که رئیس جمهور سکوت کرده است اما در عین حال اگر ایشان به تهمت‌ها و توهین‌ها جواب بدهد، خودش را آنقدر پایین آورده که هم سطح تندروها کرده است که اکثرا تحصیلات و سواد درست و حسابی ندارند و تنها هنرشان تهمت زدن و فحاشی کردن است.

این تحلیلگر مسائل سیاسی در پایان تاکید کرد: من هم معتقدم لزومی ندارد هربار به تهمت‌ها و فحاشی‌های آنها پاسخ دهند و وقت و انرژی (هرچند ناچیز) را صرف آنها کنند. البته می‌توانند گاهی برخی ادعاها و تهمت های آنها را پاسخ دهد اما صرفا به برخی  و بخش اندکی از آنها واکنش نشان دهند. لزومی ندارد هربار به تهمت‌ها  ادعاهای کیهان و ... پاسخ دهند."

منبع: فرارو

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

پیشخوان

آخرین اخبار