b_300_300_16777215_00_images_0112_444735_701.jpg

 

همزیستی نیوز - با تغییر حکم دادگاه، دیگر فقط راننده مقصر نیست؛ دو مدیر دولتی قطعا محاکمه خواهند شد

به گزارش عصر ایران وکیل خبرنگاران بازمانده از سانحه واژگونی اتوبوس از قرار جلب به محاکمه دو مدیر دولتی و قطعی و برگشت‌ناپذیر آن قرار خبر داد.

وکیل خبرنگاران بازمانده از سانحه واژگونی اتوبوس تاکید دارد که حتما سراغ مسئولان دیگر سفر خبرنگاران به ارومیه، از جمله مسئولین ستاد احیای دریاچه ارومیه خواهیم رفت و معتقدیم که آنها هم در وقوع جنایت سهم و تقصیر داشتند.

در پرونده اتوبوس خبرنگاران، اخیرا قرار جلب به محاکمه دو مدیر دولتی یعنی مهران نظری مدیرکل وقت حفاظت محیط زیست استان آذربایجان غربی و رییس وقت اداره محیط زیست ارومیه صادر شده است. خانواده مهشاد و ریحانه و خبرنگاران بازمانده از آن سانحه همچنان پیگیر شناسایی مقصران و مسببان هستند. قدم بعدی چیست؟ آیا مسیولان ستاد احیای دریاچه ارومیه در این سانحه بی‌تقصیرند؟ محمد داس مه وکیل خبرنگاران بازمانده از سانحه واژگونی اتوبوس، در این مورد توضیحاتی داده است.

او با بیان اینکه تعیین مجازات برای مدیران دولتی با دادگاه کیفری دو است، به عصر ایران می‌گوید: اینکه چه مقدار حبس و جزای نقدی تعیین شود بسته به رای دادگاه کیفری دو ارومیه است. باید منتظر باشیم فقط امیدواریم که یک مجازات قاطعانه، بازدارنده و عبرت‌آموز باشد.

طبق نظر کمیسیون عالی تصادفات، نظر پلیس راه آذربایجان غربی و طبق گزارش سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌‌ای، مسئولان سفر هم در بروز واژگونی اتوبوس خبرنگاران مقصر بودند. دقت کنید که با وجود همه این اسناد، بازپرسی ارومیه قرار منع تعقیب مدیران دولتی را صادر کرده بود. اما حالا که دادگاه کیفری قرار جلب صادر کرده قرار است چه اتفاقی بیفتد؟ چه حکمی در انتظار مدیران دولتی خاطی است؟

 

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

پیشخوان

آخرین اخبار