b_300_300_16777215_00_images_954_salehi2.jpg

همزیستی نیوز - استاندار خراسان شمالی از دستور تخصیص صد در صدی اعتبارات محور بجنورد- گلستان توسط رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور خبر داد. روزنامه خراسان در شماره روز پنجشنبه 31تیرماه 95 با این مقدمه نوشته است: «محمدرضا صالحی» ظهر روز گذشته در نشستی صمیمی با مدیران رسانه های خراسان شمالی گفت: درباره جاده بجنورد به جنگل گلستان دستور تخصیص 100 درصد با اولویت آنی را از نوبخت  به شکل مکتوب گرفتم.
وی در همین ارتباط خطاب به مسئولان اظهار داشت: حالا دوستان از  حوزه بخشی و  از حوزه معاونتمان آن را به پول  تبدیل کنند و بیاورند تا کار انجام شود.گفتنی است در سفر خرداد ماه سال گذشته رئیس جمهور به خراسان شمالی، دو هزار میلیارد ریال اعتبار برای چهار خطه شدن محور بجنورد- جنگل گلستان پیش بینی شده بود که روند اختصاص آن کند بود. با وجود وعده مسئولان برای پایان این پروژه مهم تا پایان سال 95 عملاً عملیات اجرایی آن به علت کمبود اعتبار به کندی پیش می رود که پی گیری اختصاص این اعتبارات در دستور کار رسانه ها قرار گرفت. به عنوان نمونه روزنامه «خراسان شمالی» در ادامه مطالب مستمر خود در این مورد، چند روز پیش در یادداشتی به قلم سردبیر روزنامه های استانی خراسان، موضوع توجه جدی به پروژه یاد شده را مورد اشاره و تأکید قرار داده بود.  موضوع تغییرات احتمالی مدیران استان که شاید برخی افراد منتظر آن باشند هم از موارد دیگری بود که مقام عالی دولت در خراسان شمالی آن را مورد اشاره قرار داد و در همین ارتباط گفت: اصل برای بنده تثبیت مدیران است مگر این که به جایی برسیم که ببینیم ادامه فعالیت مدیر به مصلحت استان نیست؛ اما تا زمانی که به عنوان مدیر و نماینده دولت در استان کار می کنند من مدافع آن ها در سطح کلان قضیه ام چرا که حفظ جایگاه مدیران جزو واجبات است.«صالحی» که تعبیر نوجوانی را برای استان خراسان شمالی قبول ندارد، اضافه کرد: خراسان شمالی استانی فرهنگی و بسیار مستعد است اما نتوانسته ایم استان را بشناسانیم و در جلساتی که در تهران با برخی افراد داشتم به معرفی استان اقدام کردم زیرا هنوز برخی افراد بجنورد را با بیرجند و بروجرد اشتباه می گیرند.

 

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

پیشخوان

آخرین اخبار