b_300_300_16777215_00_images_956_ayotolla.jpg

همزیستی نیوز - نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان با بیان اینکه پنبه در گلستان نابود شده است از کشاورزی گلستان انتقاد کرد.
 به گزارش تابناک آیت‌الله سید کاظم نورمفیدی شامگاه سه شنبه در دیدار با رئیس سازمان نظام دامپزشکی کشور اظهار کرد: در مرغداری‌ها سرمایه‌گذاری زیادی شده و الآن داد آن ها درآمده است، باید فکری شود و این افراد احساس کنند که نگاهی به آن‌ها هست و این نگاه به میدان عمل بیاید.
وی افزود: استان ما استانی کشاورزی است و واقعیت این است که کشاورزی ما در این استان قبلاً خیلی بهتر بود و مدیریت و سرمایه‌گذاری می‌شد و وضعیت کشاورزی در این استان نگران کننده است.
نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان تصریح کرد: نمونه مهم سرمایه‌گذاری در کشاورزی پنبه بود که الآن فاتحه آن خوانده‌شده و از بین رفته است، درگذشته ۱۸۰ تا ۲۰۰ هزار هکتار و الآن ۱۰ تا ۱۲ هزار هکتار پنبه در استان کشت می‌شود.
آیت الله نورمفیدی گفت: امروز زمین‌ها تکه‌تکه شدند و نمی‌شود روی آن‌ها سرمایه‌گذاری و مدیریت کرد، کشاورز جان زمین را می‌گیرد تا خودش جان داشته باشد، این کشاورزی نیست.
به گفته وی، قبلاً پیشنهاد کرده بودم که یک روستا انتخاب‌شده و یکپارچه‌سازی و مدیریت واحد انجام شود.
امام جمعه گرگان افزود: کشور و استان کم‌آبی هستیم و داریم از زیرزمین آب را بیرون می‌کشیم و شالی می‌کاریم، این فاجعه درست می‌کند، این آب‌ها که بی‌حساب از زیرزمین می‌آید خطر است اگر می‌خواهیم کشاورزی پیشرفته داشته باشیم باید جلوی آن را بگیریم.
وی خاطرنشان کرد: باید به مردم آگاهی بدهیم تا با وعده‌ووعیدهای الکی به جاده خاکی نزنند و با تبلیغات گرفتار نشوند.

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

پیشخوان

آخرین اخبار