b_300_300_16777215_00_images_955_ghalibaf.jpg

همزیستی نیوز - مدیر پروژه منطقه آزاد اینچه برون در شرق استان گلستان با اشاره به موافقت کمیسیون اقتصادی مجلس با لایحه ایجاد مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از جمله اینچه برون؛ گفت: این لایحه در صحن علنی مجلس شورای اسلامی هم رای می آورد.

حمیدرضا قالیباف روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از آنجا که حدود 150 نفر از نمایندگان مجلس بهره مند و آگاه از ایجاد شرایط مناطق ویژه آزاد تجاری و اقتصادی در استان های مختلف کشورمان هستند، می توان به تصویب آن در مجلس امیدوار بود.
وی اضافه کرد: لایحه ایجاد منطقه آزاد اینچه برون که نوید ساخت آن در آذر ماه سال 93 در جریان سفر هیات دولت به استان گلستان توسط رییس جمهوری به عنوان رییس شورای عالی مناطق آزاد داده شد، براساس کارها و نظرات و جلسات کارشناسی بوده است.
وی با اشاره به نظر موافق کارشناسی روز گذشته کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در موافقت با ایجاد منطقه آزاد اینچه برون ابراز اطمینان کرد: این موضوع نوید دهنده رای موافق نمایندگان در صحن علنی نیز خواهد بود.

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

پیشخوان

آخرین اخبار