b_300_300_16777215_00_images_955_E.jpg

همزیستی نیوز - مدیرکل پزشک قانونی استان گلستان، فوت الینا فروتن دختربچه 6 ساله گرگانی را که از حدود 100 روز قبل در کما بود، تائید کرد.

حسین زارعی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این کودک که حدود صد روز قبل در اثر عمل جراحی در بیمارستان کودکان آیت الله طالقانی به کما رفته بود، شب گذشته فوت کرد.
وی اظهار کرد: جسد این کودک شب گذشته برای کالبد شکافی به پزشکی قانونی گرگان منتقل و هم اکنون همکاران و کارشناسان در حال بررسی و کارهای تخصصی هستند.
دکتر زراعی ادامه داد: علت اصلی به کما رفتن این کودک که برای آن پرونده ای تشکیل شده بود، بعد از نظرات کارشناسی و تخصصی و بررسی های لازم از سوی معاون درمان وزارت بهداشت اعلام خواهد شد.
به گزارش ایرنا الینا فروتن کودک 6 ساله گرگانی اردیبهشت ماه امسال از سوی والدین خود برای جراحی لوزه در بیمارستان تخصصی کودکان طالقانی گرگان بستری شد ولی پس از عمل به هوش نیامد.
در پی این اتفاق دادستان گرگان به عنوان مدعی العموم وارد موضوع شد و برای تیم پزشکی در دادسرا پرونده قضایی تشکیل که همچنان در دست رسیدگی است.
تیم های پزشکی مختلفی نیز در این مدت به بررسی علل این ماجرا پرداختند که در ابتدا مرگ مغزی را علت به کما رفتن کودک اعلام شد، اما اعلام نظر نهایی در این خصوص با توجه به ابعاد مختلف و حساسیت هایی که در سطح جامعه و رسانه ها ایجاد شده بود، به وزارت بهداشت سپرده شد که تاکنون نظری در این زمینه اعلام نشده است.
گفته می شود هر چند تیم پزشکی در جریان درمان این کودک قصور داشته اما الینا نیز دچار بیماری دیگری بوده است.

 

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

پیشخوان

آخرین اخبار