b_300_300_16777215_00_images_0002_wheat1.jpg

همزیستی نیوز - بر اساس مصوبه کارگروه خرید تضمینی محصولات کشاورزی استان، حمل گندم از استان گلستان به سایر نقاط کشور تا پایان تیرماه سال ۱۴۰۰ ممنوع است و در صورت لزوم، مجوز از شرکت غله استان ارائه می شود.
به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان در جلسه‌ای که با حضور معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان، رئیس اداره کالای استان، روسای ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌های گنبد کاووس، رامیان، آزادشهر، مینودشت، کلاله، مراوه تپه و سایر مسئولین ذیربط برگزار شد؛ مصوب گردید اطلاع رسانی در خصوص اخذ بارنامه جهت جابجایی محصولات کشاورزی (گندم، کلزا، جو) از مزارع با کامیون از طریق ادارات ذیربط از جمله جهادکشاورزی استان و اداره کل غله و خدمات بازرگانی و ... صورت پذیرفته تا از بروز مشکلات بعدی جلوگیری شود.
مهندس یازرلو رئیس اداره حمل و نقل کالا اظهار کرد: همچنین تعیین گردید شرکت های حمل و نقل اطلاع رسانی لازم از طریق نصب بنر در مقابل شرکت و نقاط پرتجمع رانندگان و ناوگان باری در راستای اخذ بارنامه جهت جابجایی محصولات کشاورزی (گندم، کلزا، جو)از مزارع با کامیون و همچنین درزگیری و چادرکشی ناوگان باری با هدف جلوگیری از ریزش محصولات کشاورزی انجام دهند.
وی افزود: در این جلسه مصوب شد دستگاه‌های مرتبط و مسئول خرید در خصوص تسریع در تخلیه بار در سیلوها و مراکز تخلیه هماهنگی لازم را داشته و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان شرایط لازم را برای شرکت‌های حمل‌ونقل جهت استقرار و راه‌اندازی دفتر موقت صدور بارنامه در مراکز عمده بار با هدف در دسترس قرار دادن خدمات حمل و نقل ایجاد نماید.
مهندس یازرلو همچنین تصریح کرد: طبق این مصوبه مقرر شد از طریق جهاد کشاورزی به زارعین منطقه جهت دریافت کدپستی مبدا و ثبت در سامانه جامع انبارها و مراکز نگهداری کالا و ارائه کدپستی‌ها تخلیه اطلاع رسانی شود تا هنگام صدور بارنامه مشکلی ایجاد نگردد.
وی در انتها یادآور شد: روسای ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌های تابعه استان اقدامات لازم و مشابه را در حوزه تحت مدیریت خود انجام داده و نتیجه را به اداره کل منعکس نمایند.

 

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

پیشخوان

آخرین اخبار