b_300_300_16777215_00_images_0002_marava.jpg

همزیستی نیوز - مدیرکل دفترساخت و توسعه راه‌های فرعی و روستاییی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور گفت: بررسی و حل مشکلات راه‌های روستایی در استان گلستان هدف اصلی ما است.
علی خانقائی روز سه شنبه 28 اردیبهشت دربازدید از راه‌های روستایی استان گلستان اظهار داشت: حل مشکلات بخشی از پروژه‌های راه‌های فرعی و روستایی استان گلستان، علی الخصوص تامین قیر راه‌های روستایی بسطام دره شهرستان مراوه تپه صورت گرفت.
وی با اشاره به پایین بودن میزان بهره مندی مردم شهرستان مراوه تپه از راه مناسب افزود: با توجه به اینکه 87 درصد مردم این شهرستان روستانشین هستند این شهرستان یکی از هدف های اصلی محرومیت زدایی توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور می باشد.
مدیرکل دفتر ساخت و توسعه راه های فرعی و روستایی سازمان حمل و نقل جاده ای کشور تصریح کرد: بر اساس قرارداد منعقد شده با شرکت اسکان که زیر مجموعه بنیاد علوی می باشد، مقرر شد 7 کیلومتر از راه های فرعی استان آسفالت شود که تا کنون 3 کیلومتر از این مسیر اجرا شده است.
مهندس خانقائی اضافه کرد: تا کنون 7 روستا با جمعیتی بالغ بر 719 خانوار و دو پاسگاه مرزی در شهرستان مراوه تپه با تلاش های همکاران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از آسفالت برخودار شده اند.
وی ضمن بازدید از از پل چنارلی و محورهای قرناوه، گلی داغ و چنارلی گفت: آسفالت 8 کیلومتر از این محور در دستور کار قرار گرفت که اجرایی شدن این عملیات موجب سهولت در تردد و حل معضل ترافیک در این محور خواهد شد.
مهندس خانقائی همچنین از تامین اعتبار احداث پل خرپایی توسط بنیاد علوی خبر داد و اظهار داشت: مقرر گردید اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال جهت خرید قیر به استان گلستان تخصیص یابد.
گفتنی است مهندس خانقائی ضمن بازدید از محورهای روستای دولت اورلان مرواه تپه و راه روستایی آزاد تپه نسرکان شهرستان علی آباد کتول از در دستورکار قرار گرفتن حل معضلات راه و آسفالت این مناطق خبر داد.
لازم به ذکر است مدیرکل دفتر ساخت و توسعه راه های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور جهت بازدید از محور های روستایی و فرعی گلستان به این استان سفر کرده بود

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

پیشخوان

آخرین اخبار