b_300_300_16777215_00_images_0001_WhatsApp-Image-2021-04-18-at-12.21.17.jpeg

همزیستی نیوز - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان در حاشیه بازدید مشترک با رمضانعلی سنگدوینی نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس، ضمن اشاره به  پیشرفت 20درصدی عملیات تعریض محور آق‌قلا- بندرترکمن از اهتمام کامل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان جهت پیشبرد هرچه بیشتر این عملیات خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان، مهدی میقانی در این بازدید ضمن اشاره به مشارکت همزمان ادارات شهرستان گرگان و بندرترکمن دراین پروژه، خاطرنشان کرد: عملیات تعریض این محور از دی ماه 1399 و پیرو سفر رضا اکبری معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل کشور به استان آغاز و مقرر گردید 17.5 کلیومتر از این پروژه از آق‌قلا به سمت بندرترکمن برعهده اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان باشد.

میقانی همچنین افزود: تاکنون دراین پروژه 2.5 کیلومتر در مرحله بیس(بیس قشری است که مصالح سنگی و یا مخلوطی از مصالح سنگی و مواد چسبیده با مشخصات فنی معین و به ضخامت محاسبه شده است) و آسفالت و 2.5 کیلومتر نیز در مرحله زیرسازی پیشرفت داشته‌ایم.

این مقام مسئول در ادامه اذعان داشت: با توجه به فرا رسیدن فصول گرم سال و مساعد شدن شرایط جوی، شرایط بهتری جهت افزایش سرعت کار خواهیم داشت.

وی با اشاره به اهمیت این محور در ترددهای بومی و همچنین پرتصادف بودن این محور در سنوات گذشته افزود: امیدواریم تعریض این محور منجر به کاهش تصادفات و افزایش ایمنی کاربران جاده‌ای و هم‌استانی‌های عزیز در این محور گردد.

 همچنین رمضانعلی سنگدوینی نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس در این بازدید ضمن تقدیر از زحمات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان دراین پروژه خاطرنشان کرد: یکی از مطالبات عمده مردم آق‌قلا از بنده در خصوص بهبود وضعیت این محور بوده و امیدوارم با تلاش و پیگیری‌های مستمر، تعریض این محور هرچه زودتر به سرانجام برسد.

 وی همچنین افزود: بنده با تمام توان و اختیارات قانونی خود آماده همکاری برای افزایش سرعت و کیفیت انجام این پروژه هستم و از هیچ کمکی در این راه دریغ نخواهم کرد.

 

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

پیشخوان

آخرین اخبار