b_300_300_16777215_00_images_954_zaminkhari.jpg

همزیستی نیوز - فرمانده انتظامی استان گلستان از کشف زمین‌خواری بیش از ۱۴ میلیارد ریالی در شهرستان کلاله خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی‌اکبر جاویدان اظهار داشت: در پی کسب اخباری مبنی بر تصرف غیرقانونی مساحت قابل توجهی از اراضی ملی در منطقه روستایی یل چشمه از توابع شهرستان کلاله، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، متهم مساحت 23 هزار و 990 متر مربع مرتع از اراضی ملی در منطقه روستایی "یل چشمه" را به‌صورت غیرقانونی به تصرف خود درآورده است.

فرمانده انتظامی استان گلستان تصریح کرد: در این راستا ضمن هماهنگی با اداره منابع طبیعی با بهره‌گیری از نظر کارشناسان و همچنین تطبیق نقشه‌های مرجع، غیرقانونی و مجرمانه بودن عمل زمین‌خوار به اثبات رسید.

وی با اشاره به معرفی متهم به دادگاه، اظهار کرد:  پس از تکمیل پرونده، حسب دستور مقام قضائی و همکاری ماموران اداره منابع طبیعی، 23 هزار و 990 متر مربع از اراضی ملی خلع ید شد.

رئیس پلیس گلستان خاطر نشان کرد: ارزش ریالی این مساحت از اراضی ملی تصرف شده، 14 میلیارد و 400 میلیون ریال برآورد شده است.

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

پیشخوان

آخرین اخبار