b_300_300_16777215_00_images_954_Omid-Garkaz.jpg

همزیستی نیوز - فرد شروری که یک سرباز وظیفه را در استان گلستان به شهادت رسانده بود،پس از هشت روز فرار دستگیر شد.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،سرهنگ علی‌اکبر جاویدان در خصوص جزئیات این خبر گفت: ساعت 3 بامداد شنبه نوزدهم تیرماه  یکی از ماموران ایستگاه پلیس میدان بسیج شهرستان گرگان به همراه سرباز وظیفه  "امید گرکز" حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی، به فردی ناشناس مشکوک ‌شدند.
 
وی افزود: فرد ناشناس پس از مشاهده ماموران در یک لحظه از پشت سر به سمت مامور وظیفه حمله‌ور شد و با ضربات چاقو از ناحیه قفسه سینه وی را به شدت مجروح کرد و سریعا از محل گریخت.
 
این مقام ارشد انتظامی استان ادامه داد: با اعزام نیروهای کمکی پلیس و انتقال مامور وظیفه به بیمارستان، متاسفانه تلاش پزشکان نتیجه نداد و سرباز وظیفه "امید گرکز" که از اقوام ترکمن و اهل تسنن استان بود به جمع سبک‌بالان عاشق پیوست.
 
سرهنگ جاویدان ادامه داد: پس از وقوع این حادثه تیمی مجرب متشکل از عوامل پلیس آگاهی، تحقیقات در خصوص شناسایی و دستگیری قاتل فراری را آغاز کردند.
 
وی بیان داشت: پس از یک هفته کار تحقیقاتی و پلیسی، هویت متهم توسط ماموران پلیس آگاهی مشخص و تلاش در جهت دستگیری وی آغاز شد.
 
فرمانده انتظامی گلستان اضافه کرد: با شناسایی محل اختفا متهم در یکی از مناطق روستایی شهرستان گرگان، ماموران پلیس آگاهی با هماهنگی مراجع قضائی به محل موردنظر اعزام شدند.
 
وی بیان داشت:‌ متهم كه با مشاهده ماموران اقدام به مقاومت و درگیری كرده بود سرانجام دستگیر شد. در بررسی های انجام شده مشخص شد وی دارای هشت فقره سابقه كیفری شرارت، نزاع و درگیری، ‌سرقت، ضرب و جرح و از متهمان تحت تعقیب مراجع قضائی بوده است.
 
فرمانده انتظامی گلستان در پایان به برهم ‌زنندگان نظم و امنیت و كسانی كه به هر نحو بخواهند مخل نظم و امنیت در سطح استان شوند، هشدار داد: گلستان، محل جولان این‌گونه افراد نبوده و برابر قانون با آنان برخورد خواهد شد.

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

پیشخوان

آخرین اخبار