b_300_300_16777215_00_images_sadeghloo1.jpg

همزیستی نیوز - استاندار گلستان گفت: با پیگیری‌های انجام شده و کمک نمایندگان، لایحه یک‌فورتی منطقه آزاد اینچه برون در مجلس شورای اسلامی تصویب شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، حسن صادقلو ظهر چهارشنبه در حاشیه جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: لایحه منطقه آزاد اینچه‌برون جزو قول‌های رئیس جمهور در استان گلستان و مصوبات سفر هیئت دولت به استان گلستان بوده که تقدیم مجلس شده است.

وی افزود: دولت وظیفه خود را در این زمینه انجام داده و با برسی آن در شورای عالی مناطق آزاد و تصویب در هیئت دولت به مجلس تقدیم کرده است.

استاندار گلستان تصریح کرد: با وجود تصویب این لایحه در کمیسیون‌های اصلی و فرعی در مجلس نهم، اما متاسفانه این لایحه در صحن علنی رای کسب  نکرد.

صادقلو گفت: در ادامه این پیگیری‌ها با کمک نمایندگان مجلس استان، جلسه‌ای با آقای لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی گذاشته شد و وی دستور دادند که به علت اینکه این لایحه به صورت عادی وارد مجلس نشور، با قید فوریت به مجلس ارائه شود.

وی اظهار کرد: پیروز این موضوع هماهنگی های لازم انجام شد و لایحه منطقه آزاد اینچه‌برون به صورت یک‌فورتی به مجلس ارائه شد و امروز با رای نمایندگان یک فوریت آن رای آورد.

استاندار گلستان افزود: امید داریم در ادامه نیز این لایحه در کمیسون اصلی در مدت یک ماه بررسی و سپس در صحن علنی ارائه و رای لازم را کسب کند

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

پیشخوان

آخرین اخبار