b_300_300_16777215_00_images_icon_9612_eid.jpg

همزیستی نیوز: مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان گفت: امسال طرح 'عید خوب، کتاب خوب' ویژه تعطیلات نوروز 97 در 3 پایگاه فرهنگی این مجموعه اجرا می شود.

به گزارش ایرنا٬ عبدالرحیم سیفی اظهار کرد: دراجرای این طرح از سوم تا 12 فروردین ماه در پایگاه های فرهنگی میزبان کودکان و نوجوان استان گلستان و مهمانان نوروزی خواهیم بود.
وی گفت: این پایگاه ها در شهرستان های گرگان، گنبدکاووس و آزادشهر مستقر بوده و با بهره گیری از توان مربیان در حوزه های فرهنگی، هنری و ادبی به کودکان و نوجوانان خدمات ارائه می دهد.
سیفی یادآورشد: کتابخانه های سیار نیز در پایگاه های هلال احمر در ورودی شهرستان گرگان فعال بوده و ضمن اهدای عروسک محلی 'آفتو' به کودکان همراه مسافران، برگه های فراخوان مسابقه خاطرات و نقاشی های نوروزی را در اختیار کودکان و نوجوانان مهمان قرار می دهند.
وی؛ اجرای برنامه های متنوع فرهنگی هنری از سوی مربیان کتابخانه ها و کامیونت نمایش سیار در دل طبیعت گرگان در روز 12 فروردین و حضور کتابخانه سیار گالیکش در جمع خانواده ها در روز 13 فروردین، برگزاری مسابقه عکاسی با عنوان زیبایی های طبیعت در قاب عکس شما و برپایی ایستگاه کتاب در یکی ازمدارس طرح اسکان را از دیگر برنامه های کانون گلستان در ایام نوروز برشمرد.
وی اضافه کرد: ثبت نام دانش آموزان در این ایام در مراکز کانون پرورش فکری رایگان بوده و علاقمندان می توانند از کتاب های موجود برای داستان نویسی که امسال جایگزین پیک نوروزی شده ،استفاده کنند.
گلستان طبق سرشماری نقوس و مسکن سال 95، یک میلیون و 869 هزار نفر جمعیت دارد که بیش از 320 هزار نفرآنان بین سنین 6 تا 18 سال هستند.

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

پیشخوان

آخرین اخبار