w.fotsal.jpg

همزیستی نیوز - تیم ملی فوتسال بانوان ایران با برتری مقابل ژاپن، عنوان نخست رقابتهای قهرمانی فوتسال بانوان آسیا را کسب کرد.

به گزارش وبسایت نود، تیم ملی فوتسال بانوان آسیا بعد از قهرمانی در نخستین دوره رقابت های قهرمانی آسیا، امروز شنبه بار دیگر مقابل ژاپن در دیدار نهایی به میدان رفت و با برتری ۵ بر ۲ برای دومین بار قهرمان آسیا شد.

شاگردان مظفر در نیمه اول این دیدار موقعیت‌های زیادی داشتند که نتوانستند از آن استفاده کنند. در این نیمه توپی از دروازه‌ها عبور نکرد.

فرزانه توسلی با درخشش خود در این نیمه دروازه ایران را بسته نگه داشت  و حملات ژاپن را خنثی کرد.

در نیمه دوم، ایران عملکرد بسیار متفاوتی داشت. تیم ملی کشورمان توسط سارا شیربیگی (۳ گل)، فرشته کریمی، فهیمه زارعی به گل رسید.

تیم ملی ژاپن از دقیقه ۳۲ به بازی پاور پلی روی آورد تا بلکه بتواند با فشار دروازه ایران را باز کند اما درخشش فرزانه توسلی در این بازی و عملکرد بسیار عالی وی در کنار دیگر ملی پوشان باعث شد تا ایران ۵ گل به ثمر برساند و حریف قدر خود را شکست دهد.

به این ترتیب شاگردان شهرزاد مظفر با نتیجه  ۵ بر ۲ مقابل ژاپن به برتری رسیدند و قهرمان شدند.

بیش از ۲۰۰ تماشاگر ایرانی و ژاپنی در ورزشگاه حضور داشته و به تشویق تیم‌های خود پرداختند. علی کفاشیان و لیلا صوفی‌زاده نیز در سالن حضور داشتند.

تیم ملی فوتسال بانوان ایران در مرحله مقدماتی مقابل ترکمنستان و ازبکستان به برتری رسید. در ادامه نیز با برتری مقابل چین و ویتنام به فینال راه یافت و سرانجام با برتری در این دیدار عنوان قهرمانی را کسب کرد.

پیش از این تایلند در ضربات پنالتی موفق شد ویتنام را شکست داده و سوم شود.

 ترکیب تیم ملی فوتسال بانوان ایران: فرزانه توسلی، فاطمه ارژنگی، سارا شیربیگی، طاهره مهدی پور، لیلا خدا بنده پور، فرشته خسروی، فرشته کریمی، فاطمه پاپی، مهسا کمالی، نسیمه غلامی، نسترن مقیمی، فهمیه زارعی، فاطمه اعتدادی، آرزو صدقیان زاده 

ترکیب تیم ملی فوتسال بانوان ژاپن: یاماموتو، کاتو، اگوچی، یوتسوی، کاتسوماتا، اگاوا، ناکاجیما، تاکه مورا، آمیشیرو، واکابایاشی، سوگی یاما، چیدا، فوجیتا.

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

پیشخوان

آخرین اخبار