b_300_300_16777215_00_images_9511_99400.jpg

همزیستی نیوز - مدیر آموزش وپرورش قشم از مشارکت دو هزار نفری دانش آموزان این جزیره در 33رشته مسابقات فرهنگی و هنری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی آموزش وپرورش قشم، بهرام پوراشرف فعالیت های فرهنگی را جایگاه بروز استعدادها عنوان کرد و اظهار داشت: در سال تحصیلی جاری با برنامه ریزی های صورت گرفته، مشارکت دانش آموزان در فعالیت های غیر درسی افزایش مطلوبی داشته است، به گونه ای که قریب به دو هزار نفر از دانش آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی در مسابقات فرهنگی و هنری شرکت کرده اند.

وی افزود: دانش آموزان جزیره قشم در 33 رشته مختلف در مسابقات شرکت کردند که رشته های مختلف سرود،تئاتر،نقاشی وطراحی، خوشنویسی، وبلاگ و پویا نمایی، مقاله نویسی وپژوهش،داستان نویسی، شعر و معرق کاری از جمله مهمترین مسابقات فرهنگی و هنری است.

به گفته وی فیلم، نشریه الکترونیکی، نقد ادبی، سفالگری، قالیبافی،بازی رایانه از دیگر رشته های مسابقات فرهنگی هنری می باشد.

مدیر آموزش وپرورش قشم به انجام مسابقات قرآن، نماز وعترت نیز اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: مسابقات مرحله شهرستانی مسابقات قرآن و عترت نیز در حال پیگیری می باشد. و به گفته این مسئول نفرات و گروه های برتر مسابقات فرهنگی و هنری و همچنین مسابقات قرآن و عترت به عنوان نماینده این شهرستان راهی مسابقات مرحله استانی می شوند.

پوراشرف تصریح کرد: لازم به ذکر است که مسابقات مرحله مدرسه ای در اواخر آذر ماه 95 در 147 مدرسه دولتی و غیر دولتی برگزار شده است. 

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

پیشخوان

آخرین اخبار