b_300_300_16777215_00_images_9511_ban1.jpeg

‌مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) گفت: ایجاد صنایع کترینگ و هتلینگ در سایت بانکرینگ سلخ جزیره قشم موقعیت این سایت را برای کسب درآمدهای پایدار افزایش می دهد.

به گزارش روابط عمومی منطقه آزاد قشم، سید رضا نوروز زاده روز پنجشنبه  در آئین افتتاح سایت بانکرینگ منطقه سلخ جزیره قشم که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، گفت: برای بهره برداری مناسب از موقعیت بانکرینگ سوخت در قشم باید زنجیره این صنعت از طریق ساخت هتل، مجموعه های تعمیراتی و کترینگ تکمیل شود.

وی ادامه داد: تکمیل این زنجیره علاوه بر نقش مهمی که در حوزه اشتغال دارد می تواند به توسعه پایدار جزیره قشم و رونق اقتصادی کشور نیز کمک کند.

مدیرعامل شرکت شستا از تولید سه میلیون بشکه‌ای نفت در کشور عراق به عنوان فرصت مناسبی برای صنعت سوخت‌رسانی به کشتی‌های عبوری در خلیج فارس نام برد و افزود: سایت بانکرینگ سلخ قشم و توسعه آن در فازهای بعدی فرصت مناسبی است تا با فروش سوخت عراق به کشتی های عبوری در خلیج فارس سهم درآمدهای صنعت بانکرینگ مان را افزایش دهیم.

او صندوق‌های سرمایه گذرای کشور از جمله صندوق شرکت شستا را برای اجرای پروژه‌های عظیم و بین‌المللی بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: با بهره‌گیری از توان مالی این صندوق‌ها، می‌توان علاوه بر تحقق اقتصاد مقاومتی، به رشد اقتصادی و اشتغال‌زایی در کشور شتاب داد.

نوروز زاده  با اعلام اینکه جامعه کارگری ایران سهم بسیاری در اجرای پروژه‌های عظیم دارند، گفت:  صندوق تأمین اجتماعی می تواند با سرمایه‌های خرد مردم، سهم قابل‌توجهی در رفع نیازهای داخلی به منابع مالی را ایفا کند.

شایان ذکر است: شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) با  15 درصد سهم در کنار منطقه آزاد قشم با 25 درصد و کشتیرانی ایران با 60 درصد در طرح عظیم صنعت بانکرینگ منطقه سلخ قشم سهیم است.

بنا به این گزارش، فاز نخست پروژه سوخت‌رسانی و خدمات کشتیرانی سلخ در قشم، باهدف تأمین سوخت و سایر نیازهای سالانه 60 هزار کشتی عبوری از تنگه هرمز امروز پنج‌شنبه با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و جمع کثیری از مدیران و مردم محلی افتتاح شد.

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

پیشخوان

آخرین اخبار