hojati1.jpg

همزیستی نیوز - جمعی از اهالی روستای دوستکو و چند روستای جزیره قشم مبنی بر سد راه دسترسی صیادان به اسکله و موج‌شکن این روستا از سوی شرکت پالایش جلبک و ریزجلبک قشم به وزیر جهاد کشاورزی اعتراض کردند که با قول مساعد وی مبنی بر پیگیری موضوع مواجه شدند.

 به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی که عصر امروز به‌منظور بازدید از پروژه‌های پرورش ماهی و میگو در قفس جزیره قشم سفر کرده است با اعتراض جمعی از مردم روستای دوستکو و چند روستای اطراف جزیره مبنی بر سد راه دسترسی صیادان به اسکله و موج‌شکن این روستا از سوی شرکت پالایش جلبک و ریزجلبک قشم مواجه شد.

شرکت جلبک و ریزجلبک قشم که در زمینه تاکثیر و پرورش جلبک و ریزجلبک فعالیت دارد با تاسیس زیرساخت‌های خود در منطقه موجب بسته شدن راه دسترسی صیادان محلی به موج‌شکن و اسکله صیادی مردم شده است.

صیادان با توجه به اینکه بارها این مشکل را از طریق نمایندگان خود در مجلس و همچنین مسؤولان محلی پیگیری کرده‌اند و به هیچگونه نتیجه‌ای در راستای رفع این مشکل دست نیافته‌اند، اعتراض جمعی خود را در حضور وزیر جهاد کشاورزی اعلام کردند.

اهالی منطقه دوستکوی قشم از حجتی درخواست کردند که این مشکل عمده در زمان حضور وی در جزیره حل شود چراکه این شرکت دارای لابی‌های گسترده‌ای در کشور است که تنها رفع این مشکل از سوی وزیر امکان‌پذیر است.

وزیر جهاد کشاورزی نیز قول مساعد داده است که مشکل مردم روستای دوستکو و دیگر روستاهای اطراف در این زمینه را پیگیری نماید.

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

پیشخوان

آخرین اخبار