b_300_300_16777215_00_images_959_mahdiabadi1.jpg

همزیستی نیوز - فرماندار شهرستان قشم با صدور حکمی مریم مهدی آبادی را به سمت مشاور امور بانوان و خانواده این فرمانداری منصوب کرد.

مریم مهدی آبادی، مسئول امور اجتماعی فرمانداری قشم،  طی حکمی از سوی علیرضا نصری به سمت مشاور امور بانوان و خانواده فرمانداری شهرستان قشم منصوب شد.

وی در خصوص طرح و برنامه های در دست اجرا در حوزه خانواده و بانوان این فرمانداری گفت: با توجه به ابلاغ سیاست های کلی خانواده از جانب مقام معظم رهبری و اهداف دولت تدبیر و امید در ارتقاء جایگاه زنان در جامعه و بهبود شاخصه های کیفی زندگی آنان، دفتر امور بانوان و خانواده فرمانداری، فعال سازی کارگروه های پنج گانه را در بخش های مختلفی چون توانمندسازی زنان روستایی، اشتغال زایی و کارآفرینی، آموزش و ارتقا سلامت خانواده، توسعه فرهنگی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی را در دستور کار خود دارد.

مشاور امور بانوان و خانواده فرمانداری قشم با اشاره بر لزوم هدف گذاری صحیح و برنامه ریزی در جهت کاهش آسیب های اجتماعی با ایجاد پل ارتباطی قوی بین مردم و مسئولین ادامه داد: با  همدلی و ارتباط  مستمر و نزدیک بین مردم و کارشناسان و مسئولان دستگاه های اجرایی، می توان مشکلات بانوان و خانواده ها  را شناسایی  و با توجه به چهارچوب مورد نظر راهکار مناسبی اتخاذ کرد.

وی ضمن ابراز امیدواری برای ایجاد یک شبکه ارتباطی مستقیم بین همه بانوان در سطح شهرستان افزود: با هدف ایجاد خودباوری در بین بانوان شهرستان و افزایش مشارکت فعال آنان، به عنوان اولین اقدام در حوزه بانوان از هر بخشداری یک مشاور امور بانوان معرفی شد و در قدم بعدی انتخاب و معرفی رابط امور بانوان و خانواده از هر روستا در حال انجام است..

مهدی آبادی ادامه داد: با ایجاد ارتباط و افزایش تعامل امیدواریم نیازها و مشکلات را در کل شهرستان با کمک بانوان توانمندمان رصد كرده و در حد توان راهکار مناسبی برای حل آنها ارائه دهیم.

منبع: خبر قشم - معصومه مشار

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

پیشخوان

آخرین اخبار