b_300_300_16777215_00_images_954_banader.jpg

همزیستی نیوز - مدیر اداره بنادر و دریانوردی قشم از ترابری ۵.۴ میلیون نفر- سفر در بنادر این جزیره طی سه ماهه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از بنادر و دریانوردی هرمزگان، سید باقر موسوی ضمن تشریح آمار عملکرد بندر قشم در بخش های کالا و مسافر طی فصل بهار سال ۹۵ گفت: طی این مدت، یک میلیون و ۸۸۹ هزار و ۷۶۷ تن انواع کالاهای نفتی و غیر نفتی تخلیه و بارگیری شد. از این رقم، یک میلیون و ۸۶۵هزار و ۶۳۷ تن مربوط به مواد غیر نفتی و۲۴ هزار  و ۶۳۷ تن به مواد نفتی اختصاص دارد.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی قشم ضمن اشاره به جابجایی حدود ۳۷هزار و ۸۱۸ تن کالاهای صادراتی و وارداتی در بنادر این جزیره از ابتدای سال جاری تا ابتدای تیرماه، سخن به میان آورد و افزود: حجمی بالغ بر ۱۱ هزار و ۲۳۹ تن کالا صادراتی و ۲۶هزار و ۵۷۹ تن محموله های وارداتی طی این مدت صورت گرفته است.

این مقام مسئول همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به فعالیت های مسافری اشاره کرد و اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون، ترابری ۵میلیون و ۳۹۲ هزار و ۲۶ نفر-سفر در بنادر قشم به ثبت رسیده است. طی همین مدت، جابجایی ۷۴۱ هزار و ۷۰۰ دستگاه خودرو از طریق بنادر انجام شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، رشد یک درصدی داشته است.

وی در همین رابطه گفت: طی سه ماهه سال جاری، تردد بیش از ۵۰ هزار و ۱۶۹ فروند شناور به جزیره قشم به ثبت رسید که از این میزان ۴۶ فروند شناور بالای یک هزار تن بوده است. از این تعداد، ۲۴هزار و ۶۵۴ فروند شناور باری و ۲۵هزار و ۵۱۵ فروند شناور مسافری بوده است.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی قشم همچنین از تخلیه و بارگیری ۲هزار و ۷۶۵ TEU کانتینر در سه  ماهه سال جاری در بنادر بهمن و کاوه قشم خبر داد.

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

پیشخوان

آخرین اخبار