b_300_300_16777215_00_images_9810_rezvani.jpeg

همزیستی نیوز- مدیرعامل جامعه هتل داران قشم که برای اولین بار به عنوان عضو اصلی هیات مدیره جامعه هتل داران کشور انتخاب شده است به پاس زحمات خود لوح تقدیر از مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم  دریافت کرد. 

 

 

به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم، عبدالباسط رضوانی مدیرعامل جامعه هتل داران قشم گفت: مجمع عمومی عادی و فوق العاده جامعه هتلداران ایران با دستور کار اصلاح موادی از اساسنامه و انتخاب اعضای دوره جدید هیات‌مدیره و بازرسان، روز شنبه 30 آذرماه با حضور روسای تشکل‌های هتلداری سراسر کشور و مدیرکل دفتر نظارت و ارزیابی وزارت گردشگری در محل هتل لاله تهران، برگزار شد.

وی ادامه داد: در این انتخابات، جامعه هتلداران منطقه آزاد قشم پس از جامعه هتلداران یزد و آذربایجان شرقی موفق به کسب رتبه سوم شد و در کنار استان های همدان، مرکزی، خوزستان و زنجان به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره جدید جامعه هتلداران کشور انتخاب شد.

مدیرعامل جامعه هتلداران منطقه آزاد قشم تصریح کرد: همچنین نمایندگان استان های فارس و سمنان به عنوان اعضای علی البدل و استان های اردبیل و چهارمحال و بختیاری به عنوان بازرسان اصلی و استان گیلان به عنوان بازرس علی البدل هیات مدیره جدید انتخاب شدند.

به گفته رضوانی؛ نمایندگانی از 31 استان کشور به همراه دو نماینده مناطق آزاد قشم و کیش، اعضای جامعه هتلداران کشور را تشکیل می دهند.

وی اضافه کرد: بهبود وضعیت هتل های ایران از نظر اقتصادی، ارائه خدمات بهتر به میهمانان با یکسان سازی و کنترل استانداردهای هتلداری، رفع نواقص و مشکلات هتل ها با حمایت جامعه هتلداران و دولت، مهمترین اهداف جامعه هتلداران کشور را تشکیل می دهد.

مدیرعامل جامعه هتلداران منطقه آزاد قشم تصریح کرد: انتخاب قشم به عنوان عضو اصلی هیات مدیره جامعه هتلداران کشور برای نخستین بار، اتفاق مهمی است که به افزایش ظرفیت های هتلداری در این منطقه می انجامد  و موجب پویایی و افزایش ظرفیت های گردشگری در جزیره قشم خواهد شد.

جزیره قشم با یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع وسعت به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس در جنوب ایران واقع شده و هر سال بیش از ۵ میلیون گردشگر از سه مسیر دریایی، هوایی و زمینی با هدف بازدید از ظرفیت های کم نظیر گردشگری آن وارد این جزیره زیبا می شوند.

 

 

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

پیشخوان

آخرین اخبار