b_300_300_16777215_00_images_997_khalilabadi.jpg

همزیستی نیوز - عضو شورای شهر تهران بر لزوم اتخاذ سیاست دورکاری حداکثری در ادارات برای مهار شیوع کرونا ویروس تاکید کرد.

حسن خلیل آبادی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اعمال محدودیت های سفر در تعطیلات آخر هفته، گفت: اعمال این محدودیت ها تا حدودی می تواند از گسترش و شیوع بیماری کرونا در سطح کشور جلوگیری کند و لازم است تا پایان موج سوم کرونا،این محدودیت ها ادامه داشته باشد.

وی با بیان اینکه لازم است علاوه بر اعمال محدودیت ها، میزان آگاهی و اطلاعات مردم در مورد کرونا ویروس و نحوه انتشار آن افزایش یابد، افزود: اینکه مردم خودشان متوجه شوند که نباید تردد غیرضرور و سفر داشته باشند و متعهد به اجرای قوانین و دستورالعمل ها شوند، نیازمند افزایش اگاهی است و باید دستگاه های مختلف در زمینه فرهنگ سازی اقدام کنند.

عضو شورای شهر تهران در مورد دورکاری حداکثری نیز با بیان اینکه متخصصان و پزشکان بارها و بارها بر اعمال دورکاری در سازمان های مختلف و نهادها تاکید داشتند، افزود: پزشکان بارها اعلام کردند که افراد از تردد در محل های عمومی خودداری کنند و از آنجایی که عمده مراجعات مردمی به نهاد و سازمانهای دولتی است، لازم می دانیم دولت تصمیم قاطعی را در مورد اعمال دورکاری کارمندان و استفاده از بستر خدمات دهی الکترونیکی فراهم کند.

خلیل آبادی افزود: با  توجه به شیوع موج سوم کرونا و افزایش تعداد ابتلا و مرگ ناشی از این بیماری، لازم است که دولت هر چه سریعتر تعداد کارکنان در همه بخش ها را به حداقل رسانده و یا با شیفت بندی آنها از افزایش تراکم جمعیت در سازمانها و ادارات دولتی خودداری کند و در کل لازم است مکانیزمی اندیشیده شود تا از تعداد تردد افراد در جامعه خودداری شود.

وی با بیان اینکه بیشترین مراجعات مردمی به سازمان و نهادهای دولتی است و این بار دولت باید در مورد دورکاری کارکنانش تصمیم بگیرد، ادامه داد: قطعا یکی از دلایل موفقیت کاهش آمار ابتلا و مرگ ناشی از کرونا در اردیبهشت ماه ناشی از تعطیلی ادارات و دورکاری آنها در اسفند و فروردین ماه بود است بگونه ای که سبب شد تعداد ابتلایان به شدت در تهران کاهش یابد.

عضو شورای شهر تهران با تاکید بر اتخاذ سیاست دورکاری در شهرداری تهران نیز افزود: بارها به شهردار تهران تاکید کردیم که لازم است دورکاری را در شهرداری اعمال کند که به تازگی با معاونت منابع انسانی مکاتبه داشته و آنها اعلام کردند با اینکه ابلاغی از سوی شهردار تهران مبنی بر دورکاری نداشتند اما در حال اتخاذ تمهیداتی هستند تا این مهم در شهرداری تهران اعمال شود.

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

پیشخوان

آخرین اخبار