tahmasobi1.jpg

همزیستی نیوز - معاون سیاسی استاندار گلستان با بیان اینکه دولت حیاط خلوتی ندارد، گفت: بارها تأکید کرده ایم که هیچ خط قرمزی در مجموعه استانداری نداریم و تمامی اخبار را بصورت شفاف به اطلاع عموم می رسانیم.

علی اصغر طهماسبی چهارشنبه در جلسه شورای اطلاع رسانی استان با موضوع قانون مداری شبکه های اجتماعی بر استقبال استانداری گلستان

از نقد سازنده و طرح مسائل اصولی به منظور توسعه استان در رسانه ها و پایگاه های خبری تاکید کرد و افزود: معتقدیم حیاط خلوتی در مجموعه دستگاههای اجرایی و اداری استان وجود ندارد و فضای کار و فعالیت رسانه ها باید فراهم باشد چراکه باعث پیشرفت امور می شود.

وی بیان داشت: در عین حال انتظار داریم رسانه ها بر پایه اخلاق مداری و وجدان کاری فعالیت کرده و با درک صحیح از حساسیت های استان گلستان به فعالیت خود بپردازند و به دور از جنجال و هیاهو واقعیت ها را منعکس کنند.
وی اظهار داشت: گلستان به عنوان استان مرزی و با مولفه هایی همچون ترکیب قومی و مذهبی دارای حساسیت فراوان است و چنانچه رصد درستی روی محتوای مطالب خبری صورت نگیرد ممکن است در حوزه های اجتماعی و حتی امنیتی چالش ایجاد شود.

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

پیشخوان

آخرین اخبار