b_300_300_16777215_00_images_0003_WhatsApp-Image-2021-05-25-at-08.45.30.jpeg

همزیستی نیوز - معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان گلستان گفت: کشاورزان برای جلوگیری از هدر رفت محصولاتشان از ناوگان باری واجد شرایط استفاده کنند.

مهندس میرشاهی اظهار کرد: ناوگان معرفی شده توسط شرکت‌های حمل و نقل از طرف  مدیران فنی کنترل شده و با درزگیری و چادرکشی از ریزش محصولات کشاورزان، علی‌الخصوص بار گندم، کلزا و جو جلوگیری می شود و شرکت‌های حمل و نقل کالا مکلف‌اند نسبت به این امر مهم با جدیت اقدام نمایند تا از هدررفت محصولات استراتژیک زارعین پیشگیری شود.

وی افزود: برای سهولت کار رانندگان و کشاورزان مراکز موقت اخذ بارنامه در تمامی اماکن بارگیری محصولات ایجاد شده است که این امر موجبات تسهیل در خدمات حمل و نقل را مهیا می کند.

ایوب میرشاهی تصریح کرد: کشاورزان استان باید توجه داشته باشند که ناوگان باری دارای بارنامه علاوه بر رفع نواقص فنی توسط شرکت های حمل و نقل عمومی، بیمه شده اند و در صورت اختلال در ارسال محصولات، مانند سرقت محصول، خسارت آن به کشاورز بازگردانده می شود.

گفتنی است سال گذشته میزان تناژ گندم در سفر های برون استانی 370 هزار و 392 تن بوده است.

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

پیشخوان

آخرین اخبار