b_300_300_16777215_00_images_9710_for-site637.jpg

همزیستی نیوز - شماره 637هفته نامه همزیستی به تاریخ 22دی ماه97 با مطالب متنوع منتشر شد.

در این شماره می خوانیم:

« موانع توسعه گلستان در انتظار تدبیر روحانی » این تیتر اصلی  این شماره همزیستی است که مطالب آن به سفر روز  دوشنبه این هفته رییس جمهوری به استان گلستان اختصاص یافته است.

در این مطلب می خوانیم: « رئیس جمهوری به همراه اعضای هیئت دولت در حالی دوشنبه برای دومین بار به استان گلستان سفر می‌کند که بسیاری از وعده‌ها و مصوبات بزرگ و مهم سفر نخست بلاتکلیف برزمین مانده است.

آذرماه سال ۹۳ وقتی دولت یازدهم برای نخستین بار گلستان را مقصد سفر‌های استانی خود قرار داد، خیلی‌ها منتظر بودند تا شاید گره‌های کوری که در برخی از موضوعات از جمله پتروشیمی، خلیج گرگان، راه آهن گرگان- مشهد، زهکشی اراضی و تعدادی دیگری از پروژه‌ها افتاده بود باز شود.»

در ادامه این مطلب آمده است: « یکی دیگر از قول‌های رئیس جمهور در سفرش به گلستان، ایجاد منطقه آزاد تجاری در مرز اینچه ‌برون بود. طرحی که در دل آن شهرک‌های متعددی از جمله شهرک‌های متالورژی و پتروپالایش نیز دیده شد.

سهم دولت در ایجاد منطقه آزاد اینچه‌ برون، تهیه و تصویب لایحه و ارسال آن به مجلس شورای اسلامی بود. دولت حداقل در این زمینه به قولش عمل کرد و لایحه مناطق آزاد که اینچه‌ برون را هم شامل می‌شد به مجلس شورای اسلامی فرستاد.

به رغم فرازو نشیب‌هایی که لایحه منطقه آزاد اینچه ‌برون پشت سر گذاشت، هنوز هم ایراد‌های آن برطرف نشده و شورای نگهبان نیز لایحه را به مجلس بازگردانده است و مشخص نیست چه فرجامی درانتظار این لایحه خواهد بود.»

همچنین در این شماره همزیستی مطالبی با عناوین « مطالبات مردم گنبد از رییس جمهوری»، « آقای روحانی! تابوی چهل ساله را بشکنید! »، « جلو تبعیض را بگیرید »، « فکری اساسی به وضعیت بحرانی جاده بندرترکمن - اق قلا بکنید »، « اصول به جا مانده از قانون اساسی را اجرا کنید»، « دبل سردار » و چندین مطلب متنوع دیگر همراه با سایر خبرهای استان گلستان به چاپ رسیده است.

هفته نامه همزیستی  که صاحب امتیاز و مدیرمسئول آن تاج محمد  کاظمی است از سال 1380 منتشر می شود.

 

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

پیشخوان

آخرین اخبار