b_300_300_16777215_00_images_979_631-1--half1.jpg

همزیستی نیوز - شماره 631هفته نامه همزیستی به تاریخ 10آذر 97 با مطالب متنوع منتشر شد.

در این شماره می خوانیم:

  • « به جای بوسیدن دست کشاورزان دست دلالان را کوتاه کنید!»

این تیتر که تیتر اول این شماره همزیستی را تشکیل می دهد برگرفته از مصاحبه دبیر خانه کشاورز شهرستان گرگان با خبرگزاری مهر است که به انتقاد از اعلام قیمت های تضمینی محصولات کشاورزی از سوی دولت پرداخته است . در این گزارش خبری همزیستی می خوانیم: «محمد تقی احسن» چهارشنبه گذشته به سخنرانی اخیر ریاست جمهوری در استان آذربایجان که گفته بود "من بخاطر خودکفایی گندم دست کشاورزان را می بوسم" اشاره کرد و افزوده است: به جای بوسیدن دست کشاورزان دست دلالان و نفوذی ها که تا شورای اقتصاد نفوذ کرده و با تصویب غیرکارشناسی و ظالمانه خرید تضمینی محصولات کشاورزی به دنبال نابودی این بخش هستند را کوتاه کنید چرا که آن ها دنبال واردات محصولات کشاورزی هستند.

در این گزارش خبری نظرات موافقان و مخالفان سیاست خرید تضمینی محصولات کشاورزی در ایران و همچنین حمایت اروپا از کشاورزان نیز به تفصیل مورد بررسی قرار گرفته است.

  • « زنان هفته – جهان » تیتر دیگر صفحه اول این شماره همزیستی است که در خبر مربوط به آن به موفقیت های زنان در دنیا در هفته گذشته و انتخاب رییس جمهوری گرجستان و انتصاب فرمانده ارتش اسلونی و سفیر افغانستان در آمریکا را که هر سه پست به زنان اختصاص یافته است، اشاره شده است.
  • در این شماره همزیستی همچنین گزارش ها و مقالاتی در ارتباط با خشونت بر علیه زنان، هشدار درخصوص شیوع ویروس «اچ آی وی» و بیماری ایدز و همچنین بچه های خیابانی و چندین یادداشت همراه با خبرهای مربوط به استان گلستان به چاپ رسیده است.

هفته نامه همزیستی  که صاحب امتیاز و مدیرمسئول آن تاج محمد  کاظمی است از سال 1380 منتشر می شود.    

 

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

پیشخوان

آخرین اخبار