b_300_300_16777215_00_images_0103_amrikazemi.jpg

همزیستی نیوز - علیرضا امری کاظمی، مدیر ژئوپارک جهانی قشم از سوی دبیرکل یونسکو به عنوان منتخب آسیای میانه، غرب آسیا و خاورمیانه، برای چهار سال آینده جهت عضویت شورای عالی ژئوپارک های جهانی یونسکو منصوب شد.

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، به این ترتیب امری کاظمی یکی از 12 نفر دارای حق رای در شورای عالی ژئوپارک ها انتخاب شده است.
مدیر ژئوپارک جهانی قشم در حقیقت منتخب آسیای میانه، غرب آسیا و خاورمیانه در شورای عالی ژئوپارک های جهان است که از میان تمامی کشورهای جهان برای چهار سال آینده یعنی از 2022 تا 2026 به عضویت این شورا درآمده اند.
شورای عالی ژئوپارک های جهان بالاترین مرجع تصمیم گیری درباره ژئوپارک های جهان است. بررسی پرونده ارزیابی و گزارش ارزیابی ژئوپارک های جدید و ژئوپارک هایی که ارزیابی مجدد شده اند و تدوین ضوابط و آئین نامه‌های ژئوپارک های جهانی و آئین نامه‌های اجرایی آنها وظیفه این شورا است.
براساس این گزارش، امری کاظمی، عضو کمیته علوم زمین و ژئوپارک های کمیسیون ملی یونسکو- ایران و عضو شورای جهانی ژئوپارک‌ها و مدیر ژئوپارک قشم، پیش از این به عنوان یکی از ارزیابان بین المللی یونسکو در امور ژئوپارک ها انتخاب شده بود.

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

پیشخوان

آخرین اخبار