b_300_300_16777215_00_images_farhad3.jpg

همزیستی نیوز - فرهاد قائمی والیبالیست ارزنده گلستانی با درخشش در دومین بازی تیم ملی در المپیک ریو 2016 مقابل لهستان، کسب اولین امتیاز برای والیبال ایران در این رقابت ها را رقم زد.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم های ملی والیبال ایران و لهستان در قالب رقابت های المپیک ریو بامداد امروز چهارشنبه با نتیجه سه بر دو به نفع لهستان به پایان رسید.
بازیکن خوش تکنیک گلستان در دیداری از گروه B والیبال رقابت های المپیک ریو 2016، به مصاف تیم ملی والیبال لهستان رفت، قائمی که در ست اول به صورت جایگزین و برای توپ گیری وارد میدان شده بود، در ست دوم در ترکیب اصلی قرار گرفت، این بازی تحت الشعاع سرویس های بی نظیر فرهاد قائمی بخصوص در ست سوم به بعد قرار داشت.
در این بازی سرویس های قائمی یکی پس از دیگری به امتیاز می رسید، کسب این امتیاز ها گاهی تا 5 پوئن متوالی نیز به چشم می خورد، هرچند در این دیدار قائمی در زدن سرویس های ویرانگر و دریافت های خیره کننده و دفاع موثر و مطلوبش بسیار خوش درخشید ولی در مواردی خاص در زدن اسپک ناکام بود.
نتیجه تلاش فرهاد و هم تیمی هایش کسب اولین امتیاز برای ایران در این رقابت ها بود.
در این دیدار والیبالیست های ایران با استرس زیاد بازی را دنبال کردند و این مساله بر روی عملکرد آنان تاثیر گذاشته بود.
گلستان در مسابقات المپیک ریو برزیل دارای 5 نماینده است.

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

پیشخوان

آخرین اخبار