b_300_300_16777215_00_images_toori.jpg

 

کارگاه آموزش داستان نویسی ویژه کودکان و نوجوانان روستای توریان٬ به همت معاونت توسعه و برنامه ریزی مجتمع دینی اهل سنت قشم برگزار گردید.

در این کارگاه که به منظور آمادگی نونهالان جزیره قشم برای انجام تکالیف ایام نوروز تدارک دیده شد، شهره اکبری داستان نویس و عضو انجمن قلم ایران، به آموزش نکات پایه‌ای مانند؛ شخصیت‌پردازی٬ توصیف زمان و مکان٬ فانتزی‌گرایی و مستندگرایی داستانی٬ چگونگی بهره‌گیری از عناصر محیطی و فرهنگی بومی و مکتوب کردن داستان‌های شفاهی پرداخت.

در پایان این کارگاه جلسه داستان‌خوانی نیز برگزار گردید.

جابر نیکو معاون توسعه و برنامه ریزی مجتمع دینی اهل سنت شهرستان قشم و برگزار کننده این کارگاه ضمن استقبال از چنین فعالیت‌های آموزشی٬ کودکان جزیره قشم را مستعد ورود به عرصه‌های علمی و ادبی کشور دانست و تأکید کرد؛ در صورت فراهم شدن امکانات شاهد درخشش بیش از پیش نونهالان جزیره قشم در محافل کشوری خواهیم بود.

وی بابت فراهم نمودن امکان برگزاری این کارگاه از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم قدردانی نمود.

لازم به ذکر است روستای توریان با قدمت ۵۰۰ ساله در بخش مرکزی جزیره قشم واقع است و از دیر باز در عرصه فرهنگ عمومی و علوم مذهبی در جزیره پیشگام بوده است.

 

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

پیشخوان

آخرین اخبار