b_300_300_16777215_00_images_955_q-school.jpg

همزیستی نیوز  - مدیرآموزش وپرورش قشم گفت: قریب به چهار هزار و ۱۶۰ دانش آموز شهری و روستایی شهرستان قشم در ۱۵۱ کلاس درس واقع در ۱۸ مدرسه تخریبی مشغول تحصیل هستند.

بهرام پوراشرف در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه با توجه به شرایط آب و هوایی جزیره قشم، نیاز به نگاه دلسوزانه بیشتری به مدا۵رس این شهرستان  باید صورت بگیرد، خاطر نشان کرد: در این شهرستان ۱۸ مدرسه تخریبی وجود دارد که از این تعداد، ۶ مدرسه شهری و ۱۲ مدرسه در روستا روستا واقع هستند.

وی افزود: قریب به چهار هزار و ۱۶۰دانش آموز در ۱۵۱ کلاس درس است مدارس تخریبی و در شرایط نامطلوب فیزیکی مدارس مشغول به تحصیل هستند.

پوراشرف اظهار داشت: در تلاش هستیم که با کمک خیرین، نوسازی و منطقه آزاد قشم، از نظر فضای فیزیکی مدارس و تجهیزات شرایط مطلوب تری را برای تحصیل دانش آموزان فراهم شود که مساعدت و نگاه دلسوزانه بیش از پیش مسئولین را می طلبد. 

این مسئول اضافه کرد: ساختمان مدیریت آموزش و پرورش قشم که نیز دارای قدمتی طولانی دارد و در زمره ساختمان های تخریبی به شمار می آید که این فرهنگیان این شهرستان نیست.

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

پیشخوان

آخرین اخبار