b_300_300_16777215_00_images_957_arzi.jpg

همزیستی نیوز - پس از واکنش‌های مسئولان نسبت به بازی ایران و کره در روز تاسوعا، این بار نوبت به مداحان رسید تا به این موضوع ورود کنند.

به گزارش ایسنا، روزنامه «شرق» نوشت: «حاج منصور ارضی، مداح مشهور، شب سوم محرم در مسجد ارگ در حین مداحی گفت: «بمیرند آنهایی که هر غلطی که بخواهند بر زبان جاری می‌کنند. از بس که حرام خورده‌اند، الان هم می‌خواهند شب تاسوعا جوان‌ها را بکشانند؛ میدان کربلا را رها کنید، بیایید میدان بازی! نقشه‌ها زیاد است. شما مردم باید بیدار باشید. شما هر کدام اعتراض کنید، آرام‌آرام می‌فهمند. دنبال درگیری هستند. اگر حزب‌الله خشمگین شود، همه‌شان را نابود می‌کند.»

این سخن حاج‌ منصور ارضی پس از آن بر زبان آورده شد که علی مطهری، نایب‌رئیس مجلس، به درخواست آیت‌الله محمد یزدی، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، مبنی‌ بر برگزار نشدن بازی ایران و کره در روز تاسوعا واکنش نشان داد.‌

حاج منصور ارضی، سیاسی‌ترین مداح کشور است و پامنبری‌هایش کمتر جلسه‌ای را به خاطر دارند که او وسط روضه، گریزی هم به اتفاقات سیاسی کشور نزده باشد.

اظهارات او علیه دولت اصلاحات، حمله به قالیباف و تشبیه او به عمر سعد، حملات تند او به اطرافیان محمود احمدی‌نژاد و طلب مرگ برای برخی چهره‌های سیاسی از جمله اظهارات این مداح سرشناس بوده است.

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

پیشخوان

آخرین اخبار