b_300_300_16777215_00_images_gahangiri.jpg

همزیستی نیوز - معاون اول رئیس جمهوری در خصوص سخنان اخیر برخی افراد تندرو و افراطی علیه رئیس جمهوری اظهار داشت: این شیوه تخریب کردن رئیس جمهوری که شخصیتی روحانی است و عضو خبرگان و 24 سال نماینده رهبری در شورای عالی امنیت ملی بودند شایسته نیست. حرف های بدی زده می شود که خیلی سخیف است که انسان در خصوص شخصیت دوم کشور این گونه حرف بزند.
به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، اسحاق جهانگیری عصر شنبه در نشست استانداران سراسر کشور با عنوان 'بررسی راهکارهای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و توسعه منطقه ای' در سالن پیامبر اکرم(ص) وزارت کشور افزود: کسانی شرایطی برای کشور درست کرده اند که اینها طلبکار شده اند. یادشان رفته است که چه حجمی از منابع کشور در اختیارشان بوده که به صورت غیر کارشناسی تصمیم گیری کردند و تورم و رکود تورمی بی سابقه ای در کشور ایجاد و چه فضای سیاسی در داخل کشور و چه فضای بین المللی درست کردند. 

معاون اول رئیس جمهوری و رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی همچنین در این نشست از برگزاری جلسه مشترک استانداران با هیات دولت در آخر این هفته خبر داد.

 

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

پیشخوان

آخرین اخبار