b_300_300_16777215_00_images_9810_solimani.jpg

وقتی ترور رهبران شکل می‌گیرد که دشمنان از مردم ناامید شوند، این بار نیز آمریکا جسم حاج قاسم را ترور کرد ولی حواس‌شان به فرماندهی این سرباز امام در قلب‌ مردان مقاومت نبود. فرماندهی بر قلب‌ها ترور شدنی نیست، تکثیر شدنی است.

 فراز و نشیب روزگارِ سیاست جنگ همیشه هم قابل اعتماد نیست. امروز با شهادت حاج ‌قاسم، این محور مقاومت که نه یک فرد بلکه یک جریان اجتماعی است، اما امریکا باز هم‌ اشتباه کرد و با این ترور وحدت مسلمین منسجم‌ تر شد.

اکنون که اخبار را دنبال می‌کنم، نمی‌توانم باور کنم ترامپ این سردار انقلاب را در جنگ تن‌ به ‌تن زده باشد، سربازان  امام با فرمول خودشان می‌جنگند. پنتاگون خیلی روی این ترور وقت گذاشت. بالگردهای ترامپ با گرای دیدبان‌های بعثی و ریزه‌خواران صهیونیسم حاج‌قاسم را زدند. و شاید جریاناتی که قصد دارند جنگ ایران و آمریکا علنی شود؛ زیرا بارها مقام معظم رهبری فرمودند که قصد ورود به جنگ نداریم. اتفاقا آمریکا هم می‌داند که نباید وارد جنگ با ایران شود.

...و باز دشمن از جایی اشتباه کرد که هیچ سیاستمداری فکرش را نمی‌کرد، زیرا حاج‌قاسم از آن دسته انسانی های بود که برای صلح می‌جنگید.

پس بهتر است کمی عمیق‌تر این حادثه‌ی بزرگ خاورمیانه را دنبال کنیم.

ارتباط بین خدا و حاج‌قاسم را هم به حساب حکمت‌ پررمز و راز شهدا بگذاریم

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

پیشخوان

آخرین اخبار