b_300_300_16777215_00_images_9512_porihosini.jpg

همزیستی نیوز - رئیس سازمان خصوصی سازی با بسیار وحشتناک خواندن مقاومت در برابر خصوصی سازی در کشور گفت: در این زمینه سازمان خصوصی سازی واقعا شجاعانه کار می کند.
 
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما پوری حسینی در نشست با خبرنگاران با اشاره به واگذاری سهام پالایشگاه نفت کرمانشاه افزود: این پالایشگاه شرکتی است که در سال های 93 و 94 حدود 300 میلیارد تومان زیان داشته است و 4 بار به مزایده گذاشته شد و به فروش نرفت.
 
وی گفت: بعد از واگذاری آنقدر فشار روی سازمان خصوصی سازی زیاد شده و تهدید بسیار می کنند که ما منطقه را بهم می ریزیم و ما امنیت آنجا را بهم می ریزیم و نمی گذاریم که کار انجام شود.
 
پوری حسینی با انتقاد شدید از بکاربردن اینگونه ادبیات افزود: عزیزی که این کلمات را به کار می برد آیا نمی داند که این تشویش اذهان عمومی و مقابله با امنیت ملی، سیاست های ابلاغی رهبری و مصوبات مجلس است؟ 
 
وی گفت: آیا مملکت آنقدر بی صاحب است که شما برای مملکت تعیین تکلیف می کنید؟ 
 
معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی افزود: بعد از واگذاری پالایشگاه نفت کرمانشاه دهها نامه در دو هفته گذشته را جواب داده ایم.
 
پوری حسینی گفت: پمپ بنزین می فروشیم دردسر ایجاد می کنند، شرکت المهدی را واگذار می کنیم و حالا باید بعد از 23 ماه به دادگاه برویم و بیاییم و همین سه هفته پیش بود که دادگاه تجدیدنظر دعوای اولیه شاکیان را رد کرد و ما خلاص شدیم.
 
وی افزود: چرا اینقدر مقاومت می کنند، آیا این حیاط خلوت ها اینقدر مهم است که حاضرید مملکت را به آتش بکشید.
 
پوری حسینی با بیان اینکه خصوصی سازی بسیار پرهزینه است و ما بسیار اذیت می شویم، گفت: الان 400 بنگاه روی دست ما مانده است و ما نتوانسته ایم آنها را واگذار کنیم.
 
وی افزود: به طور صریح عرض می کنم که برخی عزیزان در مجلس که احتمالا نوبت اول است به مجلس آمده اند و یا عزیزانی که برای بار دوم یا سوم است واقعا اصل 44 را مطالعه نکرده اند و مطلع نیستند.
 
معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: به این افراد تذکر می دهیم حرمت قانونی را که خود تصویب کرده اید رعایت کنید. 
 
پوری حسینی افزود: یکی از نمایندگان مجلس صراحتا به خود من گفت من خودم را آتش می زنم و نمی گذارم که این بنگاه را بفروشید، آخر این یعنی چه؟ 
 
وی گفت: اگر قانون بد است آن را اصلاح کنید.

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

پیشخوان

آخرین اخبار